Firmy Comarch i Red Bull sp. z o.o. podpisały umowę na wdrożenie i utrzymanie kompleksowej platformy biznesowej Comarch SFA Online Sales Support oraz Comarch SFA Online Distribution. Zintegrowany system będzie umożliwiał regularne raportowanie informacji o stanach magazynowych i odsprzedaży do klientów detalicznych z zewnętrznej sieci dystrybutorów Red Bull.

- Od pewnego czasu poszukiwaliśmy na rynku narzędzi umożliwiających budowanie przewagi konkurencyjnej, pozwalających na zdobycie informacji przekładających się na zwiększenie efektywności działania dla Red Bull, jak i dla naszych partnerów handlowych. Wybór docelowego rozwiązania informatycznego gwarantującego dostarczenie informacji o odsprzedaży dystrybutorów do detalu oraz o bieżących stanach magazynowych poprzedziliśmy gruntowną analizą naszych potrzeb skonfrontowanych z technicznymi możliwościami rynku. Wybrane rozwiązanie ma zwiększyć wyniki osiągane przez Red Bull i naszych partnerów handlowych – mówi Wojciech Kosmalewski, dyrektor sprzedaży w Red Bull.


- Rozpoczęcie współpracy z Red Bull w zakresie systemówComarch SFA Online Sales Support oraz Comarch SFA  Online Distribution jest dla obu podmiotów kontynuacją dotychczasowej, dobrej współpracy obejmującej wymianę dokumentów z sieciami handlowymi (Comarch EDI). Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu Comarch w zakresie realizacji projektów służących komunikacji i raportowaniu z tradycyjnego kanału sprzedaży, a także dzięki doświadczeniom międzynarodowym Comarch, jesteśmy w stanie dostarczyć firmie Red Bull zakładany efekt biznesowy połączony z zachowaniem międzynarodowych standardów jakości i bezpieczeństwa danych – mówi Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch.


Comarch SFA Online Distribution
oraz Comarch SFA Online Sales Support to zintegrowana platforma  umożliwiająca firmom współpracującym z zewnętrzną siecią dystrybucji komunikację i raportowanie danych z rynku. Raportowanie danych obejmuje stany magazynowe i odsprzedaż do detalu i odbywa się automatycznie. Warstwa raportowa udostępniona managerom sprzedaży dostępna jest przez stronę www i jest każdorazowo parametryzowana i konfigurowana pod potrzeby konkretnego projektu.


Red Bull Spółka z o.o.
to polska firma będąca częścią austriackiego giganta produkującego napoje energetyczne. Siedziba główna Red Bulla znajduje się w Fuschl am See – niedaleko Salzburga w Austrii. Obecnie każdego roku w ponad 160 krajach sprzedaje się około 4 miliardów puszek Red Bulla. W Polsce Red Bull jest niekwestionowanym liderem wartościowym w kategorii napojów energetycznych.

Comarch SFA to kompleksowa platforma wsparcia sprzedaży dla organizacji handlowych. Jednym z modułów platformy Comarch SFA jest Online Distribution - system umożliwiający firmom współpracującym z zewnętrzną siecią dystrybucji, przez którą realizowana jest sprzedaż do sklepów detalicznych, pozyskiwanie i raportowanie codziennie aktualnych danych biznesowych, takich jak dane o odsprzedaży oraz bieżące stany magazynowe oraz Online Sales Support – rozwiązanie komunikacyjno-raportujące umożliwiające producentowi i dystrybutorowi dostęp do szeregu analiz i raportów z wymienianych danych biznesowych. Platforma działa od 2000 roku, a wśród klientów, którzy wybrali Comarch SFA, można wymienić m.in. Carlsberg, Grupę Żywiec, Agros Nova, IDS Group, Mieszko, Wawel i wiele innych.

Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami >>

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.