Customer Care

System obsługi klienta i zarządzania reklamacjami

 

 

 

Comarch Customer Care to rozwiązanie pozwalające znacząco podnieść jakość obsługi klienta, która jest coraz ważniejsza w dzisiejszym świecie.

 

 

Dzięki przejrzystemu i intuicyjnemu interfejsowi łatwiej rozpatrywać reklamacjedodawać nowe usługi na konto klientapotwierdzać płatności, a także definiować przysługujące rabaty czy prowadzić codzienną korespondencję. Dzięki wbudowanym mechanizmom workflow rozwiązanie umożliwia obsługę danej sprawy od początku do końca, nawet gdy wymaga to koordynacji pracy wielu zespołów. 

Wyobraźmy sobie, że opóźnił się jeden z lotów obsługiwanych przez naszą firmę. Np. jeśli zgłaszana sprawa dotyczy lotu „ABZ 7029” system sam podejmie wszystkie konieczne działania: przyzna 5000 punktów lojalnościowych na kartę, wyśle wiadomość z przeprosinami za opóźnienie i zamknie sprawę. Co jeżeli użytkownik ma status „Platinum”? Wcześniej zdefiniowane reguły zapewnią obsługę zgodną z aktualną polityką firmy. Rozwiązanie Comarch pomagające zadbać o obsługę całego procesu najczęściej wybierają firmy telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, linie lotnicze oraz instytucje finansowe.

Korzyści

  • Szybsza obsługa klientów 
  • Wyższy poziom satysfakcji klientów
  • Transparentność realizacji sprawy – możliwość poinformowania klienta:

     » na jakim etapie obecnie jest sprawa
     » kiedy dany zespól rozpocznie realizację sprawy
     » kiedy sprawa zostanie zamknięta

  • Większa efektywność pracy zespołu konsultantów
  • Lepsza komunikacja działów technicznych, konsultacyjnych, finansowych i prawnych
  • Możliwość badania KPI

Customer Care - korzyści

Funkcjonalności

Dla klientów - różne kanały kontaktu z konsultantami

  • Chat z konsultantem
  • Wiadomości e-mail
  • Rozmowy telefoniczne
  • Faksy
  • Korespondencja tradycyjna
  • Social media (Facebook, Twitter, itp.)
  • Interaktywne formularze

 

Dla konsultantów

  • szybka identyfikacja klienta
  • podgląd historii zadań wykonanych dla danego klienta
  • indeksacja typu sprawy
  • nadawanie priorytetu
  • realizacja i rozwiązanie sprawy i/lub  możliwość przekazania sprawy do odpowiedniego zespołu technicznego
  • wspomaganie korespondencji z klientem (e-mail, sms, telefon, chat, social media)
  • lepszy podział zadań pomiędzy konsultantami ze względu na parametry takie jak: liczba spraw, złożoność, priorytet, funkcje
  • grupowanie podobnych spraw (np. rodzaj klienta, rodzaj sprawy) przekłada się na szybszą obsługę 

Customer Care - funkcjonalności

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki

Pobierz Pobierz