Handel i Dystrybucja

Konkurencja w branży Retail zmusza detalistów oraz sieci handlowe do nieustannej kontroli przychodów i kosztów. Gotowość do wdrażania innowacyjnych rozwiązań oraz poziom zaawansowania technologicznego firmy przekłada się na pozycję rynkową.

 

Comarch kładzie olbrzymi nacisk na funkcjonalność, innowacyjność i ergonomię swoich rozwiązań, które zawsze są dopasowane do oczekiwań i potrzeb klientów w zakresie wsparcia poszczególnych procesów we wszystkich obszarach biznesowych firmy.

Handel i Dystrybucja

Rozwiązania dedykowane dla branży Retail

Comarch EDI

Comarch EDI zapewnia optymalizację procesów w całym łańcuchu dostaw realizowanych przez sieć handlową. Gwarantujemy wykorzystanie sprawdzonych procedur, które umożliwią uruchomienie komunikacji z dostawcami w krótkim czasie zapewniając im wsparcie Comarch EDI HelpDesk. Platforma zapewnia kompleksową wymianę różnych dokumentów (np. katalog produktów, zamówienie, potwierdzenie zamówienia, awizo wysyłki, potwierdzenie przyjęcia towaru, faktura). Dodatkowo firmy mogą wymieniać raporty o stanie magazynowym oraz sprzedaży, szczególnie w przypadku gdy sieci oddają zarządzanie Stockami w swoich magazynach dostawcom.

Comarch ECM

Zarządzanie procesami biznesowymi i dokumentami w branży Retail wspierane przez rozwiązanie Comarch ECM pozwala na osiągnięcie wysokiego poziomu kontroli danych, kosztów w firmie oraz pracy poszczególnych pracowników. Dzięki odpowiednim modułom, podnoszona jest efektywność procesów zakupowych, sprzedaży, logistyki czy zarządzanie umowami w relacjach B2B oraz B2C.

Comarch ICT

Aby sprostać milionom transakcji związanych ze sprzedażą detaliczną niezbędna jest poprawnie działająca infrastruktura IT. Sprawne zarządzanie, bezpieczeństwo danych i optymalizacja kosztów to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa w branży Retail. Comarch ICT to pakiet komplementarnych rozwiązań pozwalający na poprawę przepływu informacji w firmie, zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności posiadanej infrastruktury IT oraz zmniejszenie kosztów funkcjonowania firmy.

Comarch CRM & Marketing

Symbioza marketingu relacji i sieci handlowych trwa nieprzerwanie od wielu lat. Zrozumienie, jak klienci dokonują zakupów, by stymulować ich do określonych zachowań stanowi kluczowe wyzwanie dla współczesnych sieci detalicznych. Konsumenci od dawna przyzwyczaili się, że każda większa czy mniejsza sieć handlowa stosuje różne formy motywowania ich do kupowania więcej i częściej, a jednym ze strategicznych narzędzi w walce o uwagę klienta są programy lojalnościowe. Pozwalają one nagradzać najcenniejszych klientów poprzez rabaty, specjalne promocje, nagrody, kupony itp. w zamian za szczegółową wiedzę i identyfikację wzorców zakupowych konsumentów. Aby skutecznie zarządzać relacjami z klientami, zwiększać sprzedaż i pozyskiwać nowych klientów niezbędnym elementem są zintegrowane rozwiązania technologiczne, które umożliwią sieciom handlowym agregować i rzetelnie analizować dane, segmentować klientów, zbudować atrakcyjny program lojalnościowy oraz prowadzić aktywną dwustronną komunikację.

Zarządzanie Motywacją

W celu poprawy zaangażowania i wydajności pracowników, stworzyliśmy Comarch Enterprise Engagement Platform – system IT dla przedsiębiorstw, który w kompleksowy sposób wdraża mechanizmy grywalizacji w środowisku pracy.

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.