Comarch Customer Relationship Management – Branch Office jest narzędziem, które automatyzuje i wspomaga procesy zachodzące pomiędzy klientem a bankiem na podstawie zgromadzonej wiedzy. Szczegółowa analiza danych dotyczących każdego klienta pozwala na pełne spersonalizowanie oferty sprzedażowej i marketingowej.
Rozwiązanie umożliwia przechowywanie i analizowanie danych o klientach, w tym także danych pobranych z mediów społecznościowych, dzięki czemu oferta przedstawiana klientowi jest w pełni dopasowana do jego potrzeb. Doradcy mają wgląd we wszystkie niezbędne informacje o kliencie (m.in. produkty, które posiada, saldo rachunku) oraz dostęp do całej gamy informacji wspierających sprzedaż.

Z poziomu systemu Comarch Customer Relationship Management – Branch Office możliwe jest zarządzanie kanałami komunikacji z klientem oraz kanałami dostępu do usług bankowych.
Możliwość zdefiniowania w systemie zadań dla doradców pozwala na określenie i uporządkowanie ich codziennych obowiązków, co wpływa bezpośrednio na efektywność wykonywanej pracy. Szczególne znaczenie dla banku ma definiowanie zadań sprzedażowych, dzięki którym doradcy efektywniej realizują plany oraz strategię sprzedażową banku.
Rozwiązanie pozwala też na definiowanie, tworzenie i zarządzanie portfelami klientów. Dzięki możliwości przypisania klientowi opiekuna budowane są trwalsze relacje pomiędzy klientem a doradcą, co wpływa na zwiększenie poziomu lojalności klienta wobec banku. Zaletą jest też możliwość wglądu w powiadomienia dotyczące przypisanych klientów, co pozwala na bieżące monitorowanie ich aktywności i wpływa na wzrost sprzedaży (np. powiadomienie o zbliżającym się terminie zakończenia lokaty, o dużym wpływie na konto klienta itp.).
Udostępnienie w jednym widoku, w formie dashboardu najważniejszych narzędzi przeznaczonych dla pracownika na danym stanowisku ułatwia pracę i wpływa na wzrost jej efektywności. Dashboard doradcy zawiera najistotniejsze informacje i funkcje niezbędne w jego codziennej pracy w oddziale, zaś dashboard menadżera te, przeznaczone do monitorowania i kontroli pracy podległych pracowników.
Dzięki możliwości obsługi operacji bezgotówkowych i gotówkowych oraz procesów kasowych doradca pracuje w jednym kompleksowym systemie, bez konieczności logowania się do wielu aplikacji. Rozwiązanie udostępnia również moduł sprzedażowy umożliwiający definiowanie, zarządzanie i sprzedaż produktów bankowych.
Planowanie i monitorowanie sprzedaży ma na celu zwiększenie jej efektywności. Możliwe jest tworzenie planów sprzedażowych z poziomu centrali i rozdzielanie ich wedle struktury organizacyjnej na regiony, oddziały, doradców itp. Aplikacja automatycznie analizuje i prezentuje wyniki sprzedażowe, co pozwala kadrze zarządzającej monitorować postępy doradców w realizacji planów sprzedażowych i wpływać na ich efektywność.
Ponadto możliwość przeprowadzania konkursów sprzedażowych oraz wdrażania elementów grywalizacji pozwala lepiej motywować pracowników i zwiększyć ich efektywność. Rankingi doradców dostępne w aplikacji umożliwiają kadrze zarządzającej kontrolowanie aktywności pracowników.