Comarch partnerem sprzedawców i menedżerówComarch został Partnerem XV edycji Szkoły Zarządzania Sprzedażą, inicjatywy przeznaczonej dla sprzedawców i menedżerów z minimum trzyletnim doświadczeniem, szukających nowej formy rozwoju własnych umiejętności, pewnych źródeł wiedzy oraz inspiracji. Szkoła powstała w roku 2008 decyzją zarządu McHayes&StewardGroup, organizacji od kilkunastu lat specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju działów sprzedaży. Absolwenci szkoły mają szansę uzyskać  Diploma of Practitioner in Sales (DPS). Do tej pory legitymuje się nim wąska grupa 1500 sprzedawców oraz menedżerów sprzedaży. Wśród absolwentów są przedstawicielce marek takich jak Kompania Piwowarska, PPG Deco Polska, Virgin Mobile, Huhtamaki Foodservice Poland czy Toyota Bank Polska.

Wiele z tych firm to długoletni klienci Comarch którzy wiedzą że sukces strategii sprzedażowych w wielu przypadkach zależy od skuteczności systemów klasy sales force automation. Najpopularniejsze rozwiązania Comarch dla sprzedaży to Mobile Sales Force, Reporting Module, oraz Trade Promotion Management. Dzięki elastyczności i indywidualnemu podejściu efektywne łączenie partnerów biznesowych i klientów jest możliwe. Pozostając w stałym kontakcie z osobami zatrudnionymi w handlu Comarch zdecydował się zostać partnerem Szkoły Zarządzania Sprzedażą.

Więcej informacji o Szkole Zarządzania Sprzedażą można znaleźć na: https://sprzedaz.edu.pl/

Nowości dotyczące systemów wspierających sprzedaż są dostępne w naszych mediach społecznościowych: Facebook.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.