Comarch ECOD, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, postanowił zmienić swój wizerunek i dopasować go do aktualnych wymagań rynku. "Odświeżona" marka to nie tylko nowa wizualizacja, ale również szersza oferta i  bogatsza funkcjonalność. Nowa nazwa ma wprost korespondować z klasą oprogramowania, przez co stanie się łatwiej rozpoznawalna głównie na rynkach zagranicznych. Dawny Comarch ECOD podzielił się na Comarch EDI i Comarch SFA. Comarch SFA prezentuje swoje rozwiązania na nowym portalu https://www.comarch.pl/handel-i-uslugi/wymiana-danych/online-distribution/mobile-sales-force/

Pod marką Comarch SFA klienci odnajdą rozwiązania klasy Sales Force Automation, służące do wsparcia procesów sprzedaży. Rozwiązania będą dostępne jako aplikacje mobilne i webowe w modelu SaaS oraz w czterech wersjach językowych.

Rok 2011 był kolejnym, w którym rosło zainteresowanie rozwiązaniami klasy SFA oferowanymi przez Comarch. W ofercie firmy pojawiła się nowa aplikacja mobilna dla terenowych sił sprzedaży stworzona w oparciu o platformę Android. Ponadto rozszerzono funkcjonalność aplikacji webowych o nowe moduły służące do geolokalizacji i prezentacji danych sprzedażowych na mapach cyfrowych. Obecnie Comarch SFA realizuje ponad 50 projektów w kraju i za granicą.

Zapoznaj się z naszymi rozwiązaniami:

Comarch SFA Mobile Sales Force
Comarch SFA to profesjonalny system wsparcia sprzedaży klasy Sales Force Automation zapewniający pełną obsługę punktu sprzedaży przez mobilnych pracowników terenowych.

Comarch SFA Online Sales Support Apps
Comarch SFA Online Sales Support Apps to wyrafinowana platforma B2B integrująca partnerów biznesowych – producentów, dystrybutorów i sklepy oraz zapewniająca wsparcie dla działów sprzedaży i marketingu organizacji handlowej.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.