38 usprawnień dla właścicieli sklepów internetowych. Nowa wersja Comarch ERP e-Sklep
Przy obecnej popularności Internetu, również zakupy w coraz większym stopniu przenoszą się do tej sfery naszego życia, a kupowanie w sieci już od dawna stało się łatwe i przyjemne. E-sprzedaż dynamicznie się rozwija, a klienci stają się coraz bardziej wymagający. Właśnie dlatego powstaje coraz doskonalsze oprogramowanie, które może sprostać ich wymaganiom i podniesie konkurencyjność e-sklepu.
Każdy właściciel e-sklepu staje przed wyzwaniem, jak sprostać wymaganiom swoich klientów i systematycznie zwiększać swoją sprzedaż. Firma Comarch, wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, dynamicznie rozwija swoje produkty dla przedsiębiorców. Najnowsza wersja oprogramowania do zarządzania sprzedażą internetową – Comarch ERP e-Sklep 6.5 – wyposażona została w szereg funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwić zwiększanie sprzedaży właścicielom sklepów internetowych.
Oprogramowanie Comarch ERP e-Sklep rozwijane jest równolegle w dwóch wersjach – Standard oraz Enterprise. Wersja Standard przeznaczona jest dla przedsiębiorców prowadzących sklep internetowy w modelu B2C (Business to Consumer), natomiast wersja Enterprise obsługuje sprzedaż B2B (Business to Business).
Jedną z nowości wprowadzonych w ostatniej wersji Comarch ERP e-Sklep jest jego integracja z PayByNet. Usługa świadczona przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. jest gwarancją płatności, która udzielana jest sklepowi internetowemu. Dzięki temu sklep może niezwłocznie przystąpić do realizacji zamówienia. Zasada działania tego systemu jest bardzo prosta: klient na stronie e-sklepu przy składaniu zamówienia wybiera formę płatności PayByNet, następnie po wskazaniu odpowiedniego banku zostaje przekierowany do swojej bankowości internetowej, gdzie od razu przygotowane jest polecenie przelewu. Po akceptacji polecenia przelewu przez klienta, sklep internetowy otrzymuje z systemu PayByNet informację o zatwierdzeniu płatności. Pozwala to na natychmiastową realizację zamówienia ze strony e-sklepu. PayByNet umożliwia realizację płatności bezpośrednio pomiędzy rachunkiem bankowym klienta a rachunkiem bankowym e-sklepu, niezależnie od tego, w jakich bankach obie strony mają swoje rachunki.
Funkcjonalności wprowadzone w najnowszej wersji Comarch ERP e-Sklep pomagają sprzedawcom w kilku kluczowych obszarach:
- Profesjonalnej obsłudze klienta: mechanizm kolejkowania masowo wysyłanych e-maili, integracja z FreshMail (systemem do e-mail marketingu) i poprawiony mechanizm edytora HTML dla newsletterów,
- Pozycjonowania e-sklepu: zmiana mechanizmu budowania linków i odpowiedzi dla stron nieistniejących,
- Realizacji zamówień: integracja z PayByNet, nowe sposoby naliczania kosztów dostawy i szybkie wiadomości e-mail,
- Wydajności i ergonomii sklepu: nowy dodatek do zarządzania prezentowanymi produktami, poprawa mechanizmu wyszukiwania produktów oraz wydajności synchronizacji i list towarów.
Comarch ERP e-Sklep to nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego, umożliwiające dotarcie do klientów aż pięcioma kanałami sprzedaży: Allegro, porównywarki cen, iMall24, własny sklep w serwisie Facebook, Google. Na rynku oprogramowania sklepów internetowych Comarch ERP e-Sklep wyróżnia się pełną integracją z systemami Comarch ERP, co w pełni automatyzuje logistyczną obsługę sklepu. Na platformie Comarch ERP e-Sklep, obecnej na rynku od 2007 roku, działa już ponad 500 sklepów w Polsce i w Niemczech. Sprzedaż e-sklepu w tym roku zwiększyła się aż o kilkanaście procent w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.