OCR – to technologia optycznego rozpoznawania tekstu (z ang. Optical Character Recognition) – znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach, także w biznesie np. we wprowadzaniu faktur i dokumentów do systemu IT. Natomiast KSeF to portal, za pomocą którego kontrahenci mogą wymieniać między sobą dokumenty w sposób elektroniczny, stosując faktury ustrukturyzowane.
Za pomocą jednego narzędzia jakim jest Comarch OCR&KSeF przyśpieszysz digitalizację swojej firmy i sprostasz nowym wymogom prawnym. Dzięki funkcji automatycznego odczytywania danych błyskawicznie wprowadzisz do systemu takie dokumenty jak: faktury, dokumenty magazynowe, paragony, wyciągi bankowe czy zamówienia. Wystarczy, że zeskanujesz dokument lub zrobisz mu zdjęcie, a chmurowa usługa Comarch OCR&KSeF wykona resztę pracy za Ciebie – odczyta, skataloguje i wprowadzi do systemu kluczowe dane z dokumentu. Ta sama usługa w połączeniu z systemami Comarch ERP pozwoli Ci szybką wymianę dokumentów przez portal KSeF, tym samym dopełnisz wymogów związanych z nowym obowiązkiem prawnym.
Dzięki temu zaoszczędzisz czas, który poświęcasz, zajmując się ręcznym wprowadzaniem danych, łatwo wyszukasz potrzebne dokumenty i zyskasz możliwość ich podglądu w dowolnym momencie w wersji cyfrowej.