Większość usług jest obecnie dostarczanych z wykorzystaniem przetwarzania w chmurze. W ten sposób, wszystkie usługi i funkcje wspierające procesy biznesowe są udostępniane za pośrednictwem Internetu. Model ten zakłada przeniesienie pełnej odpowiedzialności za ich prawidłowe działanie na dostawcę. Chmurowe rozwiązanie Comarch FSM działa w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). To najwygodniejsze rozwiązanie dla naszych klientów, ponieważ nie wymaga ono instalowania sprzętu w firmie ani dbania nawet o jeden wiersz kodu oprogramowania. Wszystkie kluczowe usługi są dostarczane zdalnie. Jedyne, co musisz zrobić, to uzyskać dostęp do aplikacji. Wymagane jest jedynie dobre połączenie z Internetem. My zapewniamy dostęp do wszystkich usług, danych i modułów oprogramowania
Dzięki temu możesz zapewnić firmie lekkie, skalowalne i ekonomiczne przetwarzanie danych w chmurze. Nie ma potrzeby kupowania sprzętu w celu obsługi aplikacji Comarch FSM ani jego utrzymywania. Nie musisz też zajmować się zabezpieczaniem danych ani przechowywaniem i aktualizacją oprogramowania. Nasze chmurowe oprogramowanie Field Service Management robi to wszystko za Ciebie. Po uzyskaniu dostępu możesz korzystać z zasobów aplikacji na podstawie umów SLA bez obaw o wydajność i dostępność, co pozwala Ci skupić się na Twoich klientach i zadaniach w terenie.
Przyjrzyjmy się największym zaletom chmurowego oprogramowania Comarch FSM.
To jedna z największych zalet dla naszych klientów. Brak potrzeby instalacji sprzętu w firmie oznacza minimalizację kosztów wdrożenia i konserwacji. Zarządzamy całym sprzętem potrzebnym do dostarczania usług — łącznie z serwerami, zaporami sieciowymi, szafami serwerowymi i routerami. Centra danych Comarch są obsługiwane przez naszych ekspertów, którzy gwarantują najwyższą jakość w stosunku do ceny. Zapewniamy usługi odzyskiwania w przypadku awarii oraz integralność i pełne bezpieczeństwo danych, a co za tym idzie — ich stabilność.
Dowiedz się więcej o naszych centrach danych na całym świecie. Działamy w chmurach prywatnych i publicznych, dzięki czemu możemy spełnić wszystkie Twoje wymagania.
Skontaktuj się z naszymi konsultantami, którzy zaproponują Ci opcję dostosowaną do Twoich potrzeb. Nasze zespoły dbają o to, by sprzęt i oprogramowanie były utrzymywane i w pełni sprawne zgodnie z zawartymi umowami SLA.
Uaktualnienie lub wprowadzenie nowej wersji oprogramowania może stanowić wyzwanie, gdy kod jest przechowywany lokalnie. Należy planować takie operacje z wyprzedzeniem. Potrzebny jest również wykwalifikowany personel, który będzie wspierał ten proces. Chmurowe rozwiązanie Comarch FSM sprawia, że można to zrobić bez wysiłku. Wszystkie zmiany odbywają się w tle i nie mają wpływu na Twoje usługi. Dostarczamy w pełni przetestowane rozwiązania zgodnie z wcześniej uzgodnionym harmonogramem. Zapewniamy dostęp do nowych wersji, funkcji i aktualizacji oprogramowania, a Ty nie musisz zastanawiać się nad tym, jaki będą one miały wpływ na Twoje procesy biznesowe.
Wszystkim zajmują się nasi eksperci od konfiguracji zarządzania i dostarczania usług.
Bezpieczeństwo jest priorytetem dla przedsiębiorców. Jako czołowy gracz w swojej branży musisz chronić dane, wiedzę i procesy biznesowe. Musisz również zadbać o zgodność z RODO, zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych oraz wprowadzić środki techniczne i organizacyjne, aby uniknąć wycieku danych. To kosztowny i złożony proces, który wymaga stałej uwagi. Dobra wiadomość jest taka, że możemy się tym zająć za Ciebie. Nasza chmurowa platforma zarządzania usługami realizowanymi w terenie wykorzystuje najnowsze standardy i rozwiązania, zapewniając wysoką dostępność systemu, odporność na awarie, integralność danych i oprogramowania oraz odpowiednią kontrolę dostępu użytkownika. Dzięki niej możesz spać spokojnie. My zajmiemy się wszystkim.
Zdajemy sobie sprawę, że każdy dostawca usług ma indywidualne wymagania związane z bieżącymi procesami biznesowymi. Nasze rozwiązanie jest w pełni modułowe i oferuje trzy standardowe opcje. Możesz zatem dokonać wyboru w zależności od potrzeb.
Oprócz standardowych funkcji i modułów FSM, które są dostępne od ręki, zapewniamy również wiele możliwości integracji poprzez API — zarówno w przypadku własnych, jak i zewnętrznych systemów. Dzięki temu rozwiązanie można w pełni dostosować do swoich procesów, struktur i środowisk biznesowych.
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.