Comarch w Azji Południowo-Wschodniej – system IT do zarządzania działaniami marketingowymi w wietnamskim oddziale Prudential
Wietnamski oddział firmy Prudential postawił na rozwiązanie Comarch do zarządzania działaniami marketingowymi. Firma ubezpieczeniowa zdała sobie sprawę, że obecnie klienci są bardziej świadomi swoich potrzeb i oczekują informacji, na tych kanałach, z których najczęściej korzystają. Tylko dobrze przygotowane oferty i dostarczone w odpowiednim czasie i miejscu, mogą przynieść realny zwrot z inwestycji marketingowych. Wyłącznie najwyższej klasy systemy IT mogą pomóc firmie w osiągnięciu tych celów.
Firma Prudential została założona w 1848 roku i świadczy usługi finansowe z zakresu ubezpieczeń na życie oraz dostarcza produkty finansowe z zakresu zarządzania aktywami. Firma posiada ponad 24 milionów klientów na całym świecie i zarządza środkami o wartości 509 miliarda funtów rocznie. Aktualnie Prudential prowadzi działalność w 14 krajach azjatyckich: Malezji, Singapurze, Hong Kongu, Tajlandii, Indonezji, Kambodży, Filipinach, Indiach, Tajwanie, Wietnamie, Chinach, Japonii, Korei i ZEA. Prudential dba o swoich klientów i chce im dostarczać tylko istotne informacje o swoich działaniach marketingowych. Do tego będzie wykorzystywany system Comarch Campaign Management.
Harmonogram naszego projektu jest dość napięty. Przed jego rozpoczęciem przeanalizowaliśmy różne opcje i oferty innych dostawców. Comarch wygrał ten kontrakt, dostarczając najlepszą ofertę. Podczas naszych pierwszych spotkań konsultanci Comarch udowodnili swój profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie. Teraz możemy być pewni, że dołożą wszelkich starań, aby dostarczyć nowoczesne i elastyczne rozwiązanie, dostosowane do naszych potrzeb. Również międzynarodowe doświadczenie Comarch działa na naszą korzyść – wyjaśnia Dao Thanh Tu, CIO w Prudential Assurance Private Ltd. Wietnam.
Comarch Campaign Management został stworzony jako narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi (zarówno w projektach jedno, jak i wielokanałowych) i dostarczania klientowi informacji, których oczekuje, za pośrednictwem właściwego kanału komunikacji (np. wiadomość tekstowa, mail, powiadomienie). Rozwiązanie usprawnia integrację i automatyzację działań marketingowych w celu szybkiego uruchomienia kampanii oraz zwiększenia przychodów, co wiąże się z poprawą wyników biznesowych.
Comarch już wcześniej realizował wdrożenia w Wietnamie. Zaczęliśmy od niewielkiego, lecz innowacyjnego, projektu konsultingowego dla Vingroup. Jednak w ciągu pierwszego roku działalności nawiązaliśmy kontakty handlowe z ważnymi klientami, a Prudential jest jednym z nich. Umowa na wdrożenie systemu do zarządzania kampaniami marketingowymi została już podpisana, ale to nie jest koniec. Nasze nowe rozwiązanie Comarch ECM Customer Care, łączy w sobie zalety narzędzi do zarządzania dokumentacją oraz systemów do zarządzania relacjami z klientem - mówi Jan Svorobovic, Dyrektor Handlowy Comarch na rynku azjatyckim.
Prudential Vietnam
Prudential Vietnam, jako jedna z największych firm ubezpieczeniowych, dostarcza swoje usługi milku milionom mieszkańcom Wietnamu za posrednictwem ponad 300 centrum obsługi klientów, biur, punktóe agencyjnych oraz partnerów biznesowych. Prudential Vietnam ma największy udział w rynku ubezpieczeń na życie, dzięki szerokiej ofercie usług. Dodatkowo Eastspring Investments Fund Management Company (założony w czerwcu 2005) i Prudential Vietnam Finance Company (PRU-Finance, założona w październiku 2007) - dostarczają szeroki wachlarz usług finansowych na rybnku wietnamskim.
https://www.prudential.com.vn/en/our-company/
Comarch
Comarch posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w projektowaniu, wdrażaniu i integrowaniu rozwiązań IT spełniających najnowsze światowe standardy. Najważniejszą częścią oferty skierowanej do dużych przedsiębiorstw jest kompleksowy pakiet rozwiązań IT i usług eksperckich, który pomaga budować programy lojalnościowe i zarządzać nimi, tworzyć dobre relacje z klientami, automatyzować procesy marketingowe i, ostatecznie, zwiększać zyski. Nasze oprogramowanie wspiera wszystkie działania tworzące wartość dla uczestników programu lojalnościowego. Comarch zna specyfikę wielu branż dzięki doświadczeniu zdobytemu w trakcie pracy z ponad osiemdziesięcioma klientami, do których zaliczają się firmy FMCG, sieci handlowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe, linie lotnicze i lotniska, m.in. JetBlue Airways, Heathrow Airport czy BP. Oferta Comarch obejmuje również narzędzia do analizy Big Data i innowacyjne, oparte na grywalizacji, systemy do budowania zaangażowania klientów, które zwiększają zyski i wzmacniają relacje pomiędzy klientami, partnerami i marką.Read more on Comarch Loyalty Management & Marketing Solutions.
Dowiedz się więcej na temat: