Comarch Campaign Management

Comarch Campaign Management został stworzony dla wszystkich organizacji, które prowadzą działania marketingowe za pośrednictwem kanałów online i offline oraz chcą usprawnić ten obszar działalności, a jednocześnie zwiększyć poziom kontroli, i co najważniejsze, skuteczność prowadzonych akcji.

 

Comarch Campaign Management to rozwiązanie umożliwiające szybkie i efektywne kosztowo projektowanie, uruchamianie i analizę kampanii marketingowych zorientowanych na klienta. System optymalizuje proces planowania kampanii, upraszcza zarządzanie, automatyzuje realizację i umożliwia analizę efektywności jej wyników. Rozwiązanie pomaga także koordynować i śledzić zadania pracowników zaangażowanych w przygotowanie kampanii.

Kluczowe funkcjonalności Comarch Campaign Management obejmują:

  1. 1 Planowanie wieloetapowych kampanii
    • interaktywny kalendarz marketingowy
    • definiowanie etapów kampanii i zależności między nimi
    • automatyzacja działań marketingowych poprzez zdarzenia wyzwalające (triggery)
    • powiązanie etapów kampanii z promocjami lojalnościowymi
    • ustalanie priorytetów kampanii
    • definiowanie  przepływu kampanii z użyciem technologii drag-and-drop
    • kopiowanie kampanii
    • mechanizm akceptacji kampanii
    • planowanie kampanii tylko dla wybranych lokalizacji lub dla całej sieci
    • przypisywanie departamentów 
    • historia zmian dokonanych w kampanii
  2. 2 Zarządzanie workflow kampanii
    • wbudowany spersonalizowany workflow w celu zautomatyzowania procesów wewnętrznych kampanii
    • intuicyjne narzędzie drag-and-drop do tworzenia workflow
    • gotowe szablony przepływów zadań
    • definiowanie różnych szablonów dla typów kampanii 
    • ustawianie warunków pomiędzy zadaniami
    • przypisywanie użytkowników do ról i zadań
    • lista i harmonogram wszystkich zadań
    • powiadomienia i przypomnienia
    • załączniki i komentarze
    • zarządzanie grupami użytkowników
    • dostęp do systemu dla zewnętrznych partnerów (agencji i dostawców) i zaangażowanie w przygotowanie kampanii
  3. 3 Targetowanie właściwych klientów
    • zaawansowane i precyzyjne targetowanie klientów na podstawie danych demograficznych, wcześniejszych zachowań klientów i historii kampanii
    • łatwy w obsłudze kreator segmentacji
    • automatyczne odświeżanie segmentów 
    • wiele opcji do tworzenia grupy docelowej: od podstaw, filtrowanie istniejących grup docelowych, dodawanie nowych warunków, importowanie gotowych segmentów
    • obliczanie wielkości grupy docelowej w czasie rzeczywistym
    • kompleksowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem
    • elastyczny proces importu
  4. 4 Testowanie przygotowanej kampanii
    • tworzenie grup testowych
    • testy A / B w celu wyboru najlepszej wersji wiadomości
    • grupy kontrolne
    • weryfikacja wyglądu i zawartości wiadomości
    • możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami do podglądu wiadomości e-mail w wielu klientach pocztowych i przeprowadzenia testów antyspamowych
  5. 5 Wielokanałowa komunikacja
    • bezpośrednia komunikacja poprzez e-mail, SMS
    • mobile push & inbox messages 
    • edytor email Drag&Drop 
    • bloki treści dla szablonów email 
    • planowanie i publikacja postów na Facebooku
    • planowanie i publikacja tweetów w ramach kampanii
    • wsparcie dla dynamicznego generowania zawartości e-maili
    • ankiety publikowane na stronie internetowej
    • różne kanały w ramach jednej kampanii
    • rozwiązywanie konfliktów w komunikacji
    • obsługa wysyłki kuponów
    • tworzenie wiadomości cyklicznych
    • zarządzanie uprawnieniami klientów 
  6. 6 Zarządzanie i kontrolowanie budżetu kampanii
    • przypisywanie kosztów marketingowych do określonej kampanii
    • szczegółowy podział kosztów na kategorie
    • podsumowanie stałych i zmiennych kosztów
    • automatyczne obliczanie kosztów komunikacji
    • dzielenie wydatków pomiędzy centra kosztów
    • przypisywanie kosztów do sponsorów
    • porównanie planowanego budżetu i kosztów kampanii
  7. 7 Monitorowanie postępu kampanii
    • Dynamic Dashboard – szybki dostęp do najważniejszych wskaźników dotyczących wszystkich kampanii
    • monitoring w czasie rzeczywistym odpowiedzi na wiadomości e-mail za pomocą wielu wskaźników
    • szablony dashboardów 
    • śledzenie otwartych e-maili i wskaźnika kliknięć
    • dostarczone i niedostarczone wiadomości SMS
    • monitoring aktywności indywidualnych klientów
    • podsumowanie testu A/B 
  8. 8 Raportowanie i analiza wyników kampanii
    • standardowe szablony raportów dla kluczowych elementów kampanii
    • różne formaty raportów
    • zaplanowanie, eksport, udostępnianie raportów w ramach całej firmy
    • rozbudowane możliwości analizy dostarczane przez rozwiązanie Comarch Business Intelligence

Planowanie wieloetapowych kampanii

  • interaktywny kalendarz marketingowy
  • definiowanie etapów kampanii i zależności między nimi
  • automatyzacja działań marketingowych poprzez zdarzenia wyzwalające (triggery)
  • powiązanie etapów kampanii z promocjami lojalnościowymi
  • ustalanie priorytetów kampanii
  • definiowanie  przepływu kampanii z użyciem technologii drag-and-drop
  • kopiowanie kampanii
  • mechanizm akceptacji kampanii
  • planowanie kampanii tylko dla wybranych lokalizacji lub dla całej sieci
  • przypisywanie departamentów 
  • historia zmian dokonanych w kampanii

Zarządzanie workflow kampanii

  • wbudowany spersonalizowany workflow w celu zautomatyzowania procesów wewnętrznych kampanii
  • intuicyjne narzędzie drag-and-drop do tworzenia workflow
  • gotowe szablony przepływów zadań
  • definiowanie różnych szablonów dla typów kampanii 
  • ustawianie warunków pomiędzy zadaniami
  • przypisywanie użytkowników do ról i zadań
  • lista i harmonogram wszystkich zadań
  • powiadomienia i przypomnienia
  • załączniki i komentarze
  • zarządzanie grupami użytkowników
  • dostęp do systemu dla zewnętrznych partnerów (agencji i dostawców) i zaangażowanie w przygotowanie kampanii

Targetowanie właściwych klientów

  • zaawansowane i precyzyjne targetowanie klientów na podstawie danych demograficznych, wcześniejszych zachowań klientów i historii kampanii
  • łatwy w obsłudze kreator segmentacji
  • automatyczne odświeżanie segmentów 
  • wiele opcji do tworzenia grupy docelowej: od podstaw, filtrowanie istniejących grup docelowych, dodawanie nowych warunków, importowanie gotowych segmentów
  • obliczanie wielkości grupy docelowej w czasie rzeczywistym
  • kompleksowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem
  • elastyczny proces importu

Testowanie przygotowanej kampanii

  • tworzenie grup testowych
  • testy A / B w celu wyboru najlepszej wersji wiadomości
  • grupy kontrolne
  • weryfikacja wyglądu i zawartości wiadomości
  • możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami do podglądu wiadomości e-mail w wielu klientach pocztowych i przeprowadzenia testów antyspamowych

Wielokanałowa komunikacja

  • bezpośrednia komunikacja poprzez e-mail, SMS
  • mobile push & inbox messages 
  • edytor email Drag&Drop 
  • bloki treści dla szablonów email 
  • planowanie i publikacja postów na Facebooku
  • planowanie i publikacja tweetów w ramach kampanii
  • wsparcie dla dynamicznego generowania zawartości e-maili
  • ankiety publikowane na stronie internetowej
  • różne kanały w ramach jednej kampanii
  • rozwiązywanie konfliktów w komunikacji
  • obsługa wysyłki kuponów
  • tworzenie wiadomości cyklicznych
  • zarządzanie uprawnieniami klientów 

Zarządzanie i kontrolowanie budżetu kampanii

  • przypisywanie kosztów marketingowych do określonej kampanii
  • szczegółowy podział kosztów na kategorie
  • podsumowanie stałych i zmiennych kosztów
  • automatyczne obliczanie kosztów komunikacji
  • dzielenie wydatków pomiędzy centra kosztów
  • przypisywanie kosztów do sponsorów
  • porównanie planowanego budżetu i kosztów kampanii

Monitorowanie postępu kampanii

  • Dynamic Dashboard – szybki dostęp do najważniejszych wskaźników dotyczących wszystkich kampanii
  • monitoring w czasie rzeczywistym odpowiedzi na wiadomości e-mail za pomocą wielu wskaźników
  • szablony dashboardów 
  • śledzenie otwartych e-maili i wskaźnika kliknięć
  • dostarczone i niedostarczone wiadomości SMS
  • monitoring aktywności indywidualnych klientów
  • podsumowanie testu A/B 

Raportowanie i analiza wyników kampanii

  • standardowe szablony raportów dla kluczowych elementów kampanii
  • różne formaty raportów
  • zaplanowanie, eksport, udostępnianie raportów w ramach całej firmy
  • rozbudowane możliwości analizy dostarczane przez rozwiązanie Comarch Business Intelligence

Korzyści Comarch Campaign Management

Korzyści

Rozwiązanie Comarch Campaign Management pomoże Ci zaplanować i przeprowadzić skuteczne kampanie marketingowe i przyniesie wiele korzyści, w tym:

  • uproszczone planowanie i jednolita współpraca całego zespołu marketingu
  • łatwa obsługa i zarządzanie nawet dużą liczbą wieloetapowych kampanii
  • szeroki zakres kanałów komunikacyjnych do budowania zaangażowania klienta
  • koordynacja zadań pracowników
  • zwiększone efekty kampanii reklamowych poprzez lepsze oferty dostosowane do potrzeb klienta
  • spersonalizowana komunikacja z klientami
  • pomiar efektywności kampanii w czasie rzeczywistym
  • możliwość monitorowania skuteczności wykorzystania wydatków marketingowych na kampanie
  • zwiększenie wydajności poprzez intuicyjne narzędzia graficzne oraz szablony
  • szerokie możliwości raportowania kampanii i ich dystrybucja do określonych użytkowników 

Nasi Klienci

  • BP Global

    BP Global

    Wdrożenie Comarch Loyalty Management w BP Global
  • JetBlue Airways

    JetBlue Airways

    Comarch Customer Engagement dla JetBlue Airways
  • S7 Airlines

    S7 Airlines

    Comarch Loyalty Management dla S7 Airlines
  • Heathrow Airport

    Heathrow Airport

    Comarch Loyalty Management dla Heathrow Airport
  • Enterprise Rent-a-Car

    Enterprise Rent-a-Car

    Comarch Loyalty Management dla Enterprise Rent-a-Car
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    White Paper: Programy lojalnościowe B2B

    Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

    Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

    Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.