Produkowany przez Comarch system Comarch SFA Trade Promotion Management, służący do kompleksowego zarządzania i rozliczania akcji promocyjnych,  już po raz trzeci pojawił się w raporcie POI TPx Vendor Panorama i po raz kolejny został wyróżniony tytułem Best in Class.

Promotion Optimization Institute podkreśla wyróżniający się na tle innych dostawców moduł analityczny Fast-Grid pozwalający w łatwy i intuicyjny sposób monitorować efektywność działań promocyjnych.

W raporcie POI doceniony został również wysoki poziom użytkowności (user experience) rozwiązania Comarch SFA TPM, a w szczególności:

  • konfigurowalne dashboardy, które mogą być dowolnie modyfikowane przez każdego użytkownika systemu,
  • tworzenie promocji krok po kroku, realizowane za pomocą wbudowanego narzędzia typu wizzard,
  • estymacja warunków promocyjnych dla każdego, nawet pojedynczego klienta,
  • oraz nowy moduł przewidywania ( forecasting), który wręcz podpowiada użytkownikom jakie działania powinny zostać podjęte.

Istotnym elementem pozwalającym jeszcze dokładniej analizować rynek i zarządzać promocjami jest integracja z danymi z systememu Focus (FOCUS Research) oraz z innymi danym zewnętrznymi (np. danymi odsprzedażowymi pochodzącymi z systemu Comarch SFA Online Distribution).

Raport POI podkreśla, że Comarch jako jedyny dostawca w Europie Środkowo-Wschodniej oferuje jednocześnie rozwiązanie TPM oraz retail execution, co przekłada się na wartość dodaną dla jej użytkowników, którzy mogą w pełni wykorzystać możliwości jakie daje integracja poszczególnych rozwiązań wsparcia sprzedaży.




Zobacz również


Dowiedz się więcej na temat:

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.