Data Exchange

Rozpocznij elektroniczną wymianę informacji ze swoim partnerem. Zaawansowanie technologiczne nie jest już przeszkodą.

Rozwiązanie wspiera wymianę danych i gwarantuje ich spójność w całym łańcuchu dostaw – począwszy od wymiany informacji o produkcie, przez pakowanie, dostawę, aż po akceptację towarów przez partnera handlowego i fakturowanie.

Comarch wykorzystując technologię Blockchain, zapewnia szeroki zakres usług dodanych, które gwarantują optymalizację procesów oraz minimalizują zaangażowanie zasobów. Biorąc pod uwagę zaawansowanie technologiczne firmy lub liczbę wymienianych dokumentów, rozwiązanie jest dopasowane to potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Wśród funkcjonalności można wymienić: walidację danych, bezpieczną i szybką transmisję, konwersję z/do wielu formatów, routing, mapowanie, podgląd do aktualnych statusów oraz raportowanie danych Big Data, które usprawniają komunikację z partnerami biznesowymi.

Funkcjonalności

WALIDACJA DANYCH

Definiowanie dedykowanych reguł walidacyjnych, zapewniających redukcję błędnych dokumentów. Najczęściej wykorzystywane dla faktur (m.in. sprawdzanie wartości netto/brutto, kwoty VAT).

TRANSMISJA

Bezpieczny i niezawodny przesył danych. System obsługuje różne formy komunikacji – od intuicyjnego portalu dla dostawców czy klientów, po indywidualnie uzgadniane protokoły komunikacji (np. SFTP, AS2, FTP/VPN i WebService).

ROUTING

Przesyłanie dokumentów do wielu podmiotów w celu przyspieszenia procesów. Przykładowo, zamówienia od partnerów mogą trafiać równolegle do kilku operatorów logistycznych jednocześnie (bez określonych danych, np. cen).

MAPOWANIE

Konwersja formatu dokumentu do formatów właściwych dla odbiorców oraz z formatów odbiorców do danego formatu obowiązującego w Twojej firmie. Wsparcie dla wielu formatów (m.in. XML, EDIFACT, IDOC, TRADACOM, ODETTE, VDA) oraz pomoc w tworzeniu specyfikacji dokumentów.

TRACKING

Ergonomiczna aplikacja webowa pozwalająca na szybki podgląd bieżących statusów procesowanych dokumentów. Umożliwia szybką reakcję w przypadku błędnych lub zagubionych dokumentów.

RAPORTOWANIE

Gotowe raporty na podstawie danych wymienianych w dokumentach EDI. Przykładowo, porównanie liczby produktów zamówionych do zafakturowanych lub sprawdzanie czy kody EAN na fakturze występują w referencyjnym zamówieniu.

Managed Services

PODŁĄCZANIE PARTNERÓW

Realizacja procesu podłączeń partnerów biznesowych zgodnie z harmonogramem Klienta (m.in. kampanie informacyjne, webinary, newslettery).

SERVICE DESK

Comarch oferuje wsparcie zespołu Service desk w wielu językach przy zapewnieniu najwyższych standardów jakości.

PROJECT MANAGEMENT

Doświadczeni kierownicy projektów odpowiedzialni za koordynację prac oraz bieżące raportowanie w projekcie.

ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI PAPIEROWYMI

Kompleksowe usługi do zarządzania dokumentami papierowymi , jak przygotowanie do skanowania, skanowanie, indeksowanie, archiwizacja oryginałów i ich logistyka.

CONTACT CENTER

Rozwiązanie usprawnia komunikację wewnątrz organizacji oraz poprawia relacje z klientami.

INTEGRACJE

Comarch zapewnia integracje z wieloma systemami (np. ERP, WMS, TMS, CRM, EDI and ECM) oraz Active Directory.

Nasi Klienci

  • Technicolor

    Technicolor

    Wdrożenie Comarch AP/AR Automation w Technicolor
  • Metro Systems

    Metro Systems

    Comarch EDI w Metro Systems
  • Carrefour Polska

    Carrefour Polska

    Wdrożenie Comarch ECM w Carrefour Polska
  • Unilever

    Unilever

    Elektroniczna wymiana danych w Unilever
  • Grupa BIC

    Grupa BIC

    Comarch EDI w Grupie BIC
  • Grupa Igepa

    Grupa Igepa

    Wdrożenie Comarch Document Management w Grupie Igepa
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Ulotka: Comarch E-Invoicing

    Ulotka: Comarch AP/AR Automation

    White Paper: EDI czy B2B Commerce: Technologie komplementarne czy substytuty?

    Wideo: Comarch Master Data Management

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.