Nearshoring IT, Offshoring IT, Service Desk

Kompleksowy Outsourcing oraz Obsługa Systemów i Procesów IT

 

 

 

Comarch już od kilkunastu lat świadczy usługi outsourcingowe dla firm, które chcą zoptymalizować koszty związane z obsługą IT.

 

Service Desk, Nearshoring, Offshoring

Oferta

  • Outsourcing procesów IT
  • Kompleksowa obsługa stacji roboczych i urządzeń biurowych
  • Obsługa oprogramowania użytkowego oraz systemów zarządzania przedsiębiorstwem
  • Zarządzanie sieciami LAN i WLAN
  • Zarządzanie i administrowanie  infrastrukturą serwerową ,systemami operacyjnymi, bazami danych i platformami wirtualnymi
  • Usługi programistyczne i wdrożeniowe
  • Prowadzenie projektów i doradztwo w zakresie IT
  • Zarządzanie systemami bezpieczeństwa
  • Utrzymanie i serwis platform sprzętowych

Service Desk

Service Desk

Comarch Service Desk to idealne rozwiązanie wspierające biznes naszych klientów w zakresie technologii IT. Dostarczamy pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego oraz wysokiej klasy zaplecze technologiczne. Comarch Service Desk to miejsce, gdzie klient otrzyma kompleksową i niezawodną pomoc przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych. Usługa Service Desk zapewnia wielokanałowy, dostępny w trybie 24x7 pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego. Zadaniem Service Desk jest przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, ich rozwiązywanie (jeśli to możliwe już przy pierwszym kontakcie) i eskalacja do kolejnych linii wsparcia zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych (dostawcy łącz, producenci) oraz monitorowanie stanu zgłoszenia oraz rejestrowanie czasu reakcji i usunięcia awarii w systemie zgłoszeniowym.

Nearshoring

Nearshoring

Nearshoring stanowi formę outsourcingu usług IT. W przeciwieństwie do typowego outsourcingu (offshoringu) zleceniodawca i dostawca usług znajdują się blisko siebie. Najważniejszą zaletą tego modelu jest więc bliskość – zarówno przestrzenna, jak i kulturowa. Bliskość fizyczna pozwala na sprawną organizację spotkań. Nie ogranicza nas strefa czasowa i odległość. Centralnym punktem strategii biznesowej Comarch jest elastyczność i bliski kontakt z klientem. Czasami wolimy spotkać się twarzą w twarz. Jesteśmy pewni że jedno z naszych biur znajduje się blisko Państwa firmy. Nearshoring pozwala też lepiej dbać o bezpieczeństwo danych. Ten model to także bliskość kulturowa – dzięki naszym wielojęzycznym pracownikom zatrudnionym w wielu krajach bariera językowa przestaje być przeszkodą. Nasze doświadczenie w pracy w klientami na pięciu kontynentach sprawia, że rozumiemy uwarunkowania biznesu w różnych częściach świata. Comarch to firma globalna, która działa lokalnie.

Nearshoring, Service Desk, Offshoring – korzyści

IT Outsourcing: Service Desk, Nearshoring, Offshoring – Korzyści

  • Usługi z wykorzystaniem zaawansowanej infrastruktury informatycznej
  • Oszczędności wynikające z optymalizacji wydatków i obniżenia kosztów operacyjnych (koszty związane ze szkoleniami, urlopami pracowników)
  • Gwarancja nieprzerwanego dostępu do zasobów w oparciu o umowę SLA (Service Level Agreement)
  • Możliwość koncentracji przedsiębiorstwa na realizowaniu własnych celów biznesowych dzięki pozostawieniu spraw technologicznych w rękach doświadczonych specjalistów
  • Przeniesienie ryzyka związanego z bezawaryjnym funkcjonowaniem systemów na usługodawcę
  • Zmniejszenie ryzyka w podejmowaniu nietrafionych decyzji w zakresie inwestycji IT

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Do pobrania

Najnowsze whitepapery, ulotki

Pobierz Pobierz