Mobilny POS

Praca w sklepie może być usprawniona przy wykorzystaniu aplikacji mobilnych. Sprzedawca może świadczyć doradztwo klientom w zakresie parametrów i specyfikacji towarów oraz artykułów uzupełniających, polecanych z kupowanymi artykułami.

Pracownik zaplecza sklepu może w sposób mobilny obsługiwać dostawy towarów, wydania i zwroty. Dzięki urządzeniom przenośnym inwentaryzacja może przebiegać szybciej i w sposób bezproblemowy.

Mobilna obsługa klientów

Doradztwo w wyborze towarów, maksymalizacja sprzedaży poprzez polecanie artykułów powiązanych, rozładowanie kolejek przy kasie lub odbiór zamówień złożonych w sklepie internetowym – wszystkie te procesy mogą z powodzeniem być realizowane w sposób mobilny.

Dzięki Comarch mPOS, aplikacji działającej na urządzeniach przenośnych pracownicy sklepu mogą w pełni obsługiwać sprzedaż paragonową. Korzystając z mobilnych terminali płatniczych i drukarek komunikujących się zdalnie z aplikacją pracownik sklepu może wystawić paragon, przyjąć płatność i wydrukować potwierdzenie. 

W firmach działających w modelu omlichannel obsługa kompletacji i odbioru zamówień internetowych może być realizowana bez potrzeby podchodzenia do kasy stacjonarnej. Pracownik korzystający z aplikacji mobilnej może w pierwszej kolejności zebrać towary dla klienta, a w przypadku odbioru osobistego również wydać zamówienie.

Procesy magazynowe w sklepie

Comarch mPOS to nie tylko wsparcie w kontakcie z klientem, to również możliwość obsługi procesów realizowanych na zapleczu lub magazynie sklepu. Za pomocą urządzeń przenośnych wyposażonych w skaner kodów zadania magazynowe są łatwiejsze do realizacji. Potwierdzenie artykułów przyjmowanych do sklepu w ramach nowej dostawy, przygotowanie wysyłki towarów oczekiwanych w innych sklepach, zwrot artykułów do centrali oraz wsparcie realizacji inwentaryzacji to niektóre z procesów realizowanych w aplikacji.

Dzięki aplikacji mobilnej pracownik może ewidencjonować realizację swoich zadań na bieżąco, a kadra zarządzająca otrzymuje narzędzie zapewniające minimalizację pomyłek i ułatwiające wyłapywanie potencjalnych rozbieżności.

Uzupełnienie działań wykonywanych stacjonarnie

Aplikacja mobilna stanowi uzupełnienie systemu dedykowanego do pracy na kasach stacjonarnych.

Kompletacja artykułów do zamówienia klienta z odbiorem przy kasie, zebranie towarów do wysyłki do innego sklepu, czy realizacja odczytów do inwentaryzacji zleconej przez kierownika sklepu m.in. takie działania są możliwe do realizacji przy wykorzystaniu aplikacji Comarch mPOS i Comarch POS w ramach jednego sklepu.

Dzięki wymianie informacji pomiędzy aplikacjami działania pracowników są dostępne niezależnie od tego, czy były realizowane za pomocą kas stacjonarnych, czy urządzeń przenośnych.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza