Aplikacja mobilna Comarch, FSM Mobile zapewnia technikom dostęp do danych dotyczących zleceń, zawsze i wszędzie. Dostępna w systemach operacyjnych Android i iOS, wspiera komunikację pomiędzy wszystkimi pracownikami zaangażowanymi w proces świadczenia usługi. Dzięki synchronizacji danych, również offline, aplikacja FSM Mobile ułatwia także zbieranie podpisów elektronicznych, dodawanie komentarzy do zadań oraz tworzenie raportów z realizacji zadań, które mogą być automatycznie przesyłane do klienta.
Skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie możliwe jest tylko wtedy, gdy pracownicy techniczni i biurowi dobrze się ze sobą komunikują. Dlatego aplikacja FSM Mobile pozwala na natychmiastową wymianę informacji takich jak szczegóły dotyczące zleceń, historie napraw u danego klienta czy zmiany w harmonogramie. Technik mając te informacje wie, co powinno zostać naprawione, gdzie powinien się udać i jakiego sprzętu będzie potrzebować na miejscu. Aplikacja FSM wspiera techników również wtedy gdy muszą oni poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zadaniami. Mogą wymieniać się informacjami z dyspozytorem, korzystając z opcji czatu czy wysyłania fotografii w czasie rzeczywistym.
Im lepsza współpraca pomiędzy członkami zespołu, tym więcej zadań może zostać zrealizowanych w ciągu jednego dnia. Dobrze poinformowany technik może wykonywać swoje obowiązki bardziej efektywnie. Dzięki dostarczonym informacjom o zleceniu a także historii wizyt, zarówno diagnozowanie problemu, jak i naprawa mogą być przeprowadzane sprawniej. Oznacza to, że zadania mogą zostać zakończone już podczas pierwszej wizyty u klienta. Obniża to koszty świadczenia usług i pozwala na przypisywanie większej liczby zadań każdemu z pracowników terenowych. W rezultacie, większa ilość klientów może zostać obsłużona w krótszym czasie, a ich zadowolenie może tylko wzrosnąć.
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.