Administrator biznesowy ma dostęp do dedykowanej aplikacji, stanowiącej część oprogramowania Comarch Digital Insurance — dzięki niej może elastycznie zarządzać często zmieniającymi się parametrami definicji produktu ubezpieczeniowego, słownikami a także wersjami językowymi, uprawnieniami i rolami użytkowników czy strukturą organizacyjną. Te możliwe do edycji parametry przyspieszą zarządzanie ofertą ubezpieczeniową i ułatwią szybkie zmiany według potrzeb rynkowych.
Zapewnij użytkownikom możliwość administrowania ubezpieczeniami i stwórz listę elementów, które będzie można stosować w wielu miejscach aplikacji. Te elementy można rozszerzać i modyfikować w dowolnym czasie i natychmiast wykorzystać je w aplikacji.
Gdzie stosować słowniki? Przykłady:
Twórz nowe wersje językowe aplikacji i modyfikuj elementy. Wykorzystaj możliwości administrowania wersją językową, aby dostosować aplikację do terminologii używanej w Twojej firmie.
Możesz tłumaczyć:
Przypisuj uprawnienia i role niezbędne dla użytkowników, wygodnie administruj systemem ubezpieczeniowym. Uprawnienia i role są nadawane użytkownikom za pomocą aplikacji dla administratorów biznesowych i mogą być wykorzystane na potrzeby konkretnej funkcji w aplikacji dla dystrybutorów (np.: dostęp do części menu lub konkretnego przycisku). Każde konto użytkownika w aplikacji ma przypisaną rolę lub role. A każda rola ma przypisane uprawnienia.
Twórz definicje produktów ubezpieczeniowych i zarządzaj nimi. Uprość zarządzanie ubezpieczeniem, definiując produkt na dwóch poziomach:
Konfiguruj reguły biznesowe: tabele decyzyjne z warunkami do sprawdzenia przez oprogramowanie i danymi wyjściowymi na potrzeby dalszego przetwarzania. Są one wykorzystywane w następujących obszarach:
Zarządzaj dokumentami statystycznymi oraz dostosowuj szablony dynamicznych dokumentów:
Definiuj dodatkowe atrybuty dla wybranych obiektów takich jak firmy, klienci indywidualni, pracownicy lub jednostki organizacyjne.
Zazwyczaj stosuje się je, by:
Wszystkie aplikacje przeznaczone dla działu sprzedaży, klientów i administratora biznesowego są oparte na jednym wspólnym silniku, który zapewnia logikę biznesową. Silnik zapewnia płynny przepływ zadań i działań, sprawne zarządzanie definicjami produktów ubezpieczeniowych, a także łatwy dostęp do danych i polis klientów. Architektura ta pozwala użytkownikom na współpracę i kontynuację procesów sprzedażowych lub obsługowych, rozpoczętych przez jeden typ użytkownika, a zakończonych przez inny. Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Każda grupa użytkowników ma swój własny zestaw modułów i funkcjonalności zoptymalizowanych dla swoich potrzeb.
Dystrybutorzy tacy jak agenci, brokerzy, pośrednicy czy pracownicy ubezpieczyciela, mają dostęp do aplikacji z bardziej zaawansowanymi funkcjonalnościami.
Administrator biznesowy może konfigurować parametry, reguły biznesowe, kalkulację składki, uprawnienia, role w strukturze organizacyjnej oraz posiada możliwość zmiany lub dostosowania produktów w razie potrzeby.
Klienci końcowi, którzy od czasu do czasu korzystają z aplikacji, będą zadowoleni z szerokiej gamy łatwych w użyciu funkcjonalności i możliwości zakupu polisy online.
Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.