Comarch po raz kolejny bierze udział w targach Cebit organizowanych w dniach 2-5 marca 2010 w Hanowerze (stoisko E04, Hala 5). Będzie to prawdziwa ofensywa produktowa firmy. Na szczególną uwagę zasługuje Platforma Comarch ECOD, rozwiązanie do elektronicznej wymiany dokumentów. Na targach Cebit nastąpi długo oczekiwana premiera Comarch ECOD 2.0.
Wśród rozwiązań ECOD wspierających kanał tradycyjny sprzedaży dużą rolę pełni system ECOD Business Portal – rozwiązanie do raportowania i komunikacji.
Comarch uruchomił 23 lutego 2010 roku nowy portal dotyczący rozwiązań dla rynku lotniczego http://www.marketingmanagement.comarch.com/ Portal zawiera informacje o portfolio produktów Comarch dla rynku lotniczego pod nazwą Comarch Airline Suite.
NAC jest architekturą, która pozwala administratorom na uwierzytelnianie, kontrolę dostępu, skanowanie, uaktualnianie i wymuszanie polityki bezpieczeństwa na stacjach końcowych przed uzyskaniem dostępu do siec
Comarch został sponsorem konferencji Loyalty 2010 organizowanej przez Airline Business i Global Flight. Konferencja odbędzie się w dniach 23-24 lutego w Kuala Lumpur w Malezji.
Firma Riverbed Technology - partner Comarch w zakresie optymalizacji sieci WAN, wprowadziła na rynek rozszerzoną wersję swojego rozwiązania analitycznego dla sieci i aplikacji, Cascade.
Comarch Inc. oraz JetBlue Airways, amerykańskie linie lotnicze znane z pionierskiej obsługi klienta, podpisali wieloletnią umowę dotyczącą wdrożenia i utrzymania systemu Comarch Loyalty Management FFP.
Pod koniec ubiegłego roku w Hanoi w Wietnamie odbyły się wspólne warsztaty organizacji GS1 Wietnam oraz firm COMARCH i SA2 Worldsync. Comarch jest obecny w Wietnamie od 2009 roku, oferując swoje autorskie rozwiązanie EDI Platformę Comarch ECOD.
Comarch ECOD od 2009 roku działa aktywnie w krajach azjatyckich. Po sześciu miesiącach działalności w Wietnamie Comarch zdobył już na tym rynku 200 klientów. Aż tylu dostawców jest gotowych do otrzymywania zamówień z sieci Metro Wietnam poprzez platformę ECOD.
Sektor Handlu i Usług Comarch wyróżnił BP tytułem Złotego Klienta Comarch. BP Polska jest wieloletnim klientem Comarch zarówno w obszarze programów lojalnościowych (Comarch Loyalty Management), outsourcingu sieci WAN jak i systemu elektronicznej wymiany dokumentów ECOD.
Spółka Sto-ispo należąca do międzynarodowego koncernu Sto AG przedłużyła o kolejne trzy lata umowę na świadczenie usług outsourcingu sieci WAN przez Comarch. Spółka Janusza Filipiaka udostępni firmie Sto-ispo łącza telekomunikacyjne i zakończenia łączy wraz z monitoringiem oraz serwisem.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.