Współpraca sieci restauracji American Restaurants z Comarch rozpoczęła się w połowie września 2008. Docelowo w projekcie weźmie udział 130 restauracji w Polsce.
Na mocy podpisanej umowy Comarch świadczyć będzie usługi monitoringu i serwisu elementów infrastruktury sieci WAN i VoIP w oddziałach firmy Akkop w Polsce.
Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu Comarch Loyalty Management w firmie Bayer CropScience, będącej liderem rynku w zakresie ochrony roślin, biotechnologii i higieny sanitarnej.
W ramach kontynuacji umowy na obsługę sieci WAN w BP Polska Comarch przeprowadzi migrację z obecnego rozwiązania opartego na technologii Frame Relay na technologię MPLS na ponad 360 stacjach należących do BP Polska.
Miesiąc po wdrożeniu nowej wersji systemu Comarch Loyalty Management firma BP Polska wprowadziła na polski rynek nowe techniki marketingowe związane z CRM.
System lojalnościowy CLM firmy Comarch podczas wdrożenia realizowanego dla klienta ze Stanów Zjednoczonych uzyskał certyfikat zgodności ze standardami PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) oraz PABP (Payment Application
W grudniu 2008 roku rosyjskie linie lotnicze S7 uruchomiły program Frequent Flyer oparty na rozwiązaniu Comarch.
W ramach kontynuacji umowy na obsługę sieci WAN dla Statoil Poland Comarch dokonał migracji technologii jej realizacji z Frame Relay do MPLS na 118 stacjach należących do tego koncernu.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.