W czerwcu wystartowała kolejna część kampanii „Redukcja kosztów”. W pierwszej odsłonie zaprezentowane zostało rozwiązanie Comarch Contact Center. Tym razem chcemy przedstawić Państwu zalety płynące z rozwiązania Outsourcing Zarządzania IT - kompleksowej usługi świadczonej przez Comarch.

Mając na uwadze obecny kryzys gospodarczy oraz ogólnie panującą tendencję do cięcia kosztów, staramy się wyjść naprzeciw problemom i potrzebom klientów uruchamiając specjalny serwis „Redukcja kosztów”. Na tej dedykowanej stronie można znaleźć szereg użytecznych informacji takich jak m.in.: wypowiedzi klientów, którzy skorzystali z usług Outsourcingu IT, prezentacje, broszury i artykuły opublikowane w fachowej prasie dotyczące rozwiązania Outsourcingu IT. Przekazujemy informacje, jakie oszczędności i korzyści może osiągnąć firma, która korzysta z outsourcingu. Co ważne, uruchomiliśmy usługę „livechat”, gdzie nasi specjaliści służą pomocą i odpowiedzą na nurtujące pytania związane z tym obszarem.

Ważną częścią kampanii „Redukcja kosztów” jest informowanie klientów o usługach Comarch., ponieważ dostarcza to informacji o praktycznych rozwiązaniach, które pozwalają na efektywną optymalizacje kosztów IT. Wykorzystywane są do tego dwa kanały komunikacyjne: wysyłka newslettera oraz akcja telemarketingowa. Kampania prowadzona jest przy współpracy z sektorem telekomunikacji Comarch i dla klientów z branży Telco.

Comarch IT Management Outsourcing to usługa gwarantująca optymalne działanie całej infrastruktury IT jako jednego spójnego środowiska oraz pozwalającą na modelowanie procesów informatycznych, ich optymalizowanie oraz zarządzanie zgodnie z metodyką ITIL.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.