Comarch SFA - Wsparcie i Zarządzanie Sprzedażą

Sales Force Applications

Rozwiązania

Nasi Klienci

  • Diageo

    Diageo

    Comarch SFA Mobile Sales Force Apps w DIAGEO Polska
  • Colgate-Palmolive

    Colgate-Palmolive

    Comarch SFA Online Distribution i Comarch SFA Mobile Sales Force dla Colgate - Palmolive
  • Red Bull

    Red Bull

    Red Bull aktywnie kształtuje procesy biznesowe używając nowoczesnych rozwiązań Comarch SFA
  • Hortex

    Hortex

    Comarch SFA Online Distribution w Hortex
  • PPG Deco Polska

    PPG Deco Polska

    Comarch SFA Online Sales Support / Studio Dekoral Partner On-line System
    Wszystkie Case Studies

      Frequently Asked Questions

      • Czym jest Comarch SFA?

        Comarch Sales Force Apllications (SFA) to nowoczesne rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji szeroko pojętych procesów około sprzedażowych. Wśród rozwiązań należących do rodziny produktów Comarch SFA znajdują się aplikacje mobilne przeznaczone dla przedstawicieli handlowych dostosowane do potrzeb różnych branż, aplikacje webowe, platforma do raportowania odsprzedaży i stanów magazynowych od dystrybutorów oraz aplikacja do planowania i rozliczania promocji handlowych.

      • Jak aplikacje Comarch SFA mogą rozwinąć mój biznes

        Aplikacje Comarch SFA mają za zadanie zwiększać efektywność działań sprzedażowych u przedstawicieli handlowych, kadry menedżerskiej oraz w pracach działach marketingu, czy trade marketingu. Wśród korzyści z wdrożenia systemów Comarch SFA, nasi klienci najczęściej wymieniają:

        • skrócenie czasu wizyty w punkcie sprzedaży,
        • skuteczna analiza działań konkurencji,
        • poprawa w zarządzaniu stanami magazynowymi,
        • wzrost dystrybucji numerycznej produktów,
        • wzrost liczby odwiedzanych klientów,
        • wzrost realizacji targetów,
        • wzrost sprzedaży.
      • Czy z aplikacji Comarch SFA można korzystać na urządzeniach mobilnych?

        Tak, aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych dedykowana jest na urządzenia przenośne z systemem Android i iOS oraz jako aplikacje natywne działają w trybie offline. Pozostałe aplikacje webowe są dostosowane do obsługi zarówno na tabletach i smartphon'ach jak również na laptopach czy komputerach stacjonarnych. Warto wspomnieć, iż aplikacja  Comarch SFA Trade Promotion Management została wyróżniona tytułem POI Best-in-Class for Mobile UX. 

      • Czy moje dane są bezpieczne w aplikacjach Comarch SFA?

        Bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Rozwiązania Comarch SFA są w większości hostowane w Comarch Data Center.  Oferta hostingu obejmuje usługi niezbędne do stabilnego, efektywnego i bezpiecznego działania rozwiązań Comarch SFA (obejmuje sprzęt, oprogramowanie i usługi administracji, usługi backupu, Disaster Recovery Center). Comarch posiada kilka własnych nowoczesnych ośrodków Data Center w Polsce i za granicą, które zapewniają wysokie standardy bezpieczeństwa. Oprócz własnych ośrodków, Comarch wynajmuje ośrodki od partnerów na całym świecie, dzięki czemu może zaoferować swoje usługi w Europie, Ameryce, na Bliskim Wschodzie oraz Azji.

      • Które rozwiązanie SFA jest odpowiednie dla mojego biznesu?

        Aplikacje Comarch SFA dostosowane są do potrzeb wielu branż. Dzięki bogatemu doświadczeniu, które zdobyliśmy podczas projektów prowadzonych dla naszych klientów, byliśmy w stanie wypracować unikalne funkcjonalności dostosowane do potrzeb wielu kanałów sprzedaży (kanał nowoczesny, tradycyjny, HoReCa) oraz sektorów rynku takich jak:

        • FMCG
        • branży farmaceutycznej 
        • branży budowlanej
        • branży usługowej
      • Jak długo potrwa proces wdrożenia systemów Comarch SFA w mojej firmie?

        Proces implementacji zależy od i wielkości firmy oraz branży, w której działa i może potrwać od 3 do 6 miesięcy. Obejmuje szczegółową analizę przedwdrożeniową, prace programistyczne, testy oraz szkolenia dla pracowników. 

      • Na jakie wsparcie mogę liczyć ze strony Comarch, aby jak najefektywniej wykorzystać możliwości rozwiązań Comarch SFA?

        Comarch SFA oferuje swoje rozwiązania nie tylko w zakresie wdrożenia systemu, ale również utrzymania. Klient wraz z aplikacją otrzymuje pełne wsparcie dedykowanego project managera, pomoc helpdesk, wsparcie techniczne, serwis urządzeń mobilnych, szkolenia i hosting. Dodatkowo oferujemy Master Data Management, weryfikację jakościową danych czy geokodowanie.

      • Czym aplikacje Comarch SFA wyróżniają się na tle innych rozwiązań?

        Rozwiązania Comarch SFA należą do grona czołowych rozwiązań tego typu na rynku. Aplikacje Comarch zostały wyróżnione pod względem user experience, szybkości rozwoju, pełnego zakresu funkcjonalnego dostępnego dla modułu aplikacji mobilnej w wersji offline, doświadczenia w regionie i we współpracy z dystrybutorami oraz dostosowaniem do potrzeb rynku. Ponadto Comarch należy do grona bardzo nielicznych dostawców, którzy posiadają tak kompleksowe rozwiązanie i oferują w pełni zintegrowane systemy Sales Force Autormation i Trade Promotion Management, które zostały wyróżnione w raportach Gartnera i POI (Promotion Optimization Institute). 

      Skontaktuj się z ekspertem Comarch

      Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.