Google Ads. Skuteczna reklama w internecie

    Czas trwania
    Godzina rozpoczęcia
    Stopień trudności

      Google Ads. Skuteczna reklama w internecie


      Szkolenie w wersji zdalnej i stacjonarnej

      Opis szkolenia

      Szkolenie Google Ads. Skuteczna reklama w internecie jest przeznaczone dla osób pragnących poznać solidne podstawy marketingu za pomocą platformy Google oraz Google Ads lub uzupełnić wiedzę w tym zakresie.

      Poznaj program szkolenia

      1. Co zyskasz dzięki szkoleniu ?
      2. Cele szkolenia 

        Szkolenie jest przeznaczone dla osób pragnących poznać solidne podstawy marketingu za pomocą platformy Google oraz Google Ads lub uzupełnić wiedzę w tym zakresie.

        Umiejętności

        Dzięki szkoleniu uczestnik bedzie:

        • Samodzielnie tworzył oraz edytował reklamy w systemie Google Ads.
        • Weryfikował skuteczność prowadzonych działań przez freelancerów/agencje reklamowe na koncie
          firmowym.
        • Oceniał, w jakich sytuacjach reklamy Google będą skuteczne, a w jakich lepiej skupić się na innych narzędziach marketingowych.
          Zakładał i konfigurował konta analityczne lub jasno komunikował działowi IT, co jest potrzebne do
          działania systemów reklamowych i analitycznych.
        • Pisał reklamy, które sprzedają/generują leady.
        • Wyszukiwał relewantne słowa kluczowe dla swojego biznesu.
        • Dobierał odpowiedni typ kampanii do potrzeb firmy.
        • Unikał podstawowych błędów, które rujnują budżet reklamowy w nowych kampaniach.
      3. Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?
      4. Profil uczestników

        Szkolenie jest szczególnie przydatne dla: 

        • Właścicieli małych i średnich firm
        • Początkujących freelancerów oraz blogerów
        • Osób pragnących rozpocząć karierę w marketingu
        • Pracowników działu marketingowego w średnich i dużych firmach

        Przygotowanie uczestników

        Szkolenie Google Ads nie wymaga od uczestników specjalistycznego przygotowania ani posiadania technicznej wiedzy.
         

      5. Czas trwania
      6. Przed nami:

        • 1 dzień, 8 godzin szkoleniowych
      7. Szczegółowy program szkolenia
      8. Szczegółowy program szkolenia

        Podstawy Google Ads

        • Czym są reklamy Google
        • Reklama Google czy social media?
        • Cele marketingowe oraz gdzie pojawiają się reklamy Google.
        • Zakładanie oraz konfiguracja konta
        • Niezbędne narzędzia oraz dobre praktyki przed uruchomieniem pierwszej kampanii

        Słowa kluczowe

        • Czym są słowa kluczowe i jak działają?
        • Jak znaleźć właściwe słowa kluczowe?
        • Narzędzia do wyszukiwania wartościowych słów kluczowych
        • Jak dzielić słowa kluczowe na koncie reklamowym?
        • Wszystko co musisz wiedzieć o dopasowaniach słów kluczowych
        • Znaczenie negatywnych słów kluczowych i jak je dodać do swojego konta

        Reklamy

        • Ewolucja wyświetlania reklam w serwisach Google
        • Najlepsze praktyki pisania reklam które sprzedają
        • Pisanie pierwszej reklamy
        • Rotacja reklam- wszystko co musisz wiedzieć
        • Planowanie reklam - jak wybrać dni i daty w których mają wyświetlać się reklamy
        • Reklamy Display oraz Discovery - omówienie

        Strategie systemu aukcyjnego Google Ads

        • Na czym polega system aukcyjny reklam Google?
        • Zrozumienie Quality Score i jak wpływa na opłacalność reklam
        • Czynniki, które krótko- i długoterminowo poprawią Quality Score
        • Zrozumienie Rankingu reklam i jak jest on ustalany
        • Kiedy można zignorować Quality Score
        • Strategie reklamowe
        • Docelowe CPA
        • Docelowy ROAS
        • Maksymalizacja Kliknięć
        • Maksymalizacja konwersji
        • Manualny i ulepszony CPC

        Rozszerzenia reklam Google

        • Czym są rozszerzenia w systemie reklamowym oraz dlaczego warto ich używać
        • Jakie są rodzaje rozszerzeń i do jakich biznesów pasują
        • Rozszerzenia linków do podstron
        • Rozszerzenia objaśnień
        • Rozszerzenia informacji w witrynie
        • Rozszerzenia połączeń
        • Rozszerzenia formularzy kontaktowych
        • Rozszerzenia lokalizacji
        • Rozszerzenia powiązanej lokalizacji
        • Rozszerzenia cen
        • Rozszerzenia aplikacji
        • Rozszerzenia promocji
        • O czym trzeba pamiętać używając rozszerzeń

        Śledzenie konwersji

        • Podpięcie Google Analytics oraz Google Tag Manager do strony wizytówki na
        • przykładzie
        • Zrozumienie podstaw śledzenia konwersji oraz ich kluczowej roli przy działaniu reklam
        • Rodzaje konwersji oraz ich zastosowanie
        • Jak zacząć śledzić konwersje oraz z jakich narzędzi korzystać

        Podpięcie konwersji wysłania formularza oraz numeru telefonu na przykładzie

        Optymalizacja

        • Czym jest optymalizacja i na czym polega?
        • Optymalizowanie zawartości reklam (tekstów, nagłówków)
        • Optymalizowanie słów kluczowych
        • Optymalizacja urządzeń, czasu wyświetlania reklam oraz stron
        • Omówienie remarketingu oraz użycia konkretnych grup reklamowych.

        Metoda realizacji szkolenia

        Szkolenie realizowane jest w formie:

        • części teoretycznej w postaci prezentacji,
        • kilku praktycznych i intuicyjnych ćwiczeń (zadań)
        • prawdziwych przykładów zrealizowania udanych oraz nieudanych kampanii reklamowych w różnych branżach.

        Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następującej po sobie części teoretycznej w postaci mini wykładów oraz części praktycznej w postaci ćwiczeń.

        POBIERZ PROGRAM W PDF

      9. Ścieżka rozwoju
      10. Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest:

      11. W ramach szkolenia zapewniamy
        • materiały szkoleniowe
        • certyfikat potwierdzający udział w kursie
        • pełna obsługa cateringowa (dla szkoleń stacjonarnych)
      Co zyskasz dzięki szkoleniu ?

      Cele szkolenia 

      Szkolenie jest przeznaczone dla osób pragnących poznać solidne podstawy marketingu za pomocą platformy Google oraz Google Ads lub uzupełnić wiedzę w tym zakresie.

      Umiejętności

      Dzięki szkoleniu uczestnik bedzie:

      • Samodzielnie tworzył oraz edytował reklamy w systemie Google Ads.
      • Weryfikował skuteczność prowadzonych działań przez freelancerów/agencje reklamowe na koncie
        firmowym.
      • Oceniał, w jakich sytuacjach reklamy Google będą skuteczne, a w jakich lepiej skupić się na innych narzędziach marketingowych.
        Zakładał i konfigurował konta analityczne lub jasno komunikował działowi IT, co jest potrzebne do
        działania systemów reklamowych i analitycznych.
      • Pisał reklamy, które sprzedają/generują leady.
      • Wyszukiwał relewantne słowa kluczowe dla swojego biznesu.
      • Dobierał odpowiedni typ kampanii do potrzeb firmy.
      • Unikał podstawowych błędów, które rujnują budżet reklamowy w nowych kampaniach.
      Czy to szkolenie jest dla Ciebie ?

      Profil uczestników

      Szkolenie jest szczególnie przydatne dla: 

      • Właścicieli małych i średnich firm
      • Początkujących freelancerów oraz blogerów
      • Osób pragnących rozpocząć karierę w marketingu
      • Pracowników działu marketingowego w średnich i dużych firmach

      Przygotowanie uczestników

      Szkolenie Google Ads nie wymaga od uczestników specjalistycznego przygotowania ani posiadania technicznej wiedzy.
       

      Czas trwania

      Przed nami:

      • 1 dzień, 8 godzin szkoleniowych
      Szczegółowy program szkolenia

      Szczegółowy program szkolenia

      Podstawy Google Ads

      • Czym są reklamy Google
      • Reklama Google czy social media?
      • Cele marketingowe oraz gdzie pojawiają się reklamy Google.
      • Zakładanie oraz konfiguracja konta
      • Niezbędne narzędzia oraz dobre praktyki przed uruchomieniem pierwszej kampanii

      Słowa kluczowe

      • Czym są słowa kluczowe i jak działają?
      • Jak znaleźć właściwe słowa kluczowe?
      • Narzędzia do wyszukiwania wartościowych słów kluczowych
      • Jak dzielić słowa kluczowe na koncie reklamowym?
      • Wszystko co musisz wiedzieć o dopasowaniach słów kluczowych
      • Znaczenie negatywnych słów kluczowych i jak je dodać do swojego konta

      Reklamy

      • Ewolucja wyświetlania reklam w serwisach Google
      • Najlepsze praktyki pisania reklam które sprzedają
      • Pisanie pierwszej reklamy
      • Rotacja reklam- wszystko co musisz wiedzieć
      • Planowanie reklam - jak wybrać dni i daty w których mają wyświetlać się reklamy
      • Reklamy Display oraz Discovery - omówienie

      Strategie systemu aukcyjnego Google Ads

      • Na czym polega system aukcyjny reklam Google?
      • Zrozumienie Quality Score i jak wpływa na opłacalność reklam
      • Czynniki, które krótko- i długoterminowo poprawią Quality Score
      • Zrozumienie Rankingu reklam i jak jest on ustalany
      • Kiedy można zignorować Quality Score
      • Strategie reklamowe
      • Docelowe CPA
      • Docelowy ROAS
      • Maksymalizacja Kliknięć
      • Maksymalizacja konwersji
      • Manualny i ulepszony CPC

      Rozszerzenia reklam Google

      • Czym są rozszerzenia w systemie reklamowym oraz dlaczego warto ich używać
      • Jakie są rodzaje rozszerzeń i do jakich biznesów pasują
      • Rozszerzenia linków do podstron
      • Rozszerzenia objaśnień
      • Rozszerzenia informacji w witrynie
      • Rozszerzenia połączeń
      • Rozszerzenia formularzy kontaktowych
      • Rozszerzenia lokalizacji
      • Rozszerzenia powiązanej lokalizacji
      • Rozszerzenia cen
      • Rozszerzenia aplikacji
      • Rozszerzenia promocji
      • O czym trzeba pamiętać używając rozszerzeń

      Śledzenie konwersji

      • Podpięcie Google Analytics oraz Google Tag Manager do strony wizytówki na
      • przykładzie
      • Zrozumienie podstaw śledzenia konwersji oraz ich kluczowej roli przy działaniu reklam
      • Rodzaje konwersji oraz ich zastosowanie
      • Jak zacząć śledzić konwersje oraz z jakich narzędzi korzystać

      Podpięcie konwersji wysłania formularza oraz numeru telefonu na przykładzie

      Optymalizacja

      • Czym jest optymalizacja i na czym polega?
      • Optymalizowanie zawartości reklam (tekstów, nagłówków)
      • Optymalizowanie słów kluczowych
      • Optymalizacja urządzeń, czasu wyświetlania reklam oraz stron
      • Omówienie remarketingu oraz użycia konkretnych grup reklamowych.

      Metoda realizacji szkolenia

      Szkolenie realizowane jest w formie:

      • części teoretycznej w postaci prezentacji,
      • kilku praktycznych i intuicyjnych ćwiczeń (zadań)
      • prawdziwych przykładów zrealizowania udanych oraz nieudanych kampanii reklamowych w różnych branżach.

      Szkolenie realizowane jest w formie naprzemiennie następującej po sobie części teoretycznej w postaci mini wykładów oraz części praktycznej w postaci ćwiczeń.

      POBIERZ PROGRAM W PDF

      Ścieżka rozwoju

      Po zakończeniu szkolenia rekomendowane jest:

      W ramach szkolenia zapewniamy
      • materiały szkoleniowe
      • certyfikat potwierdzający udział w kursie
      • pełna obsługa cateringowa (dla szkoleń stacjonarnych)

      Podobne szkolenia

      Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

      31-864 Kraków

      ul. Prof. Michała Życzkowskiego 33