iComarch24 podsumował Dzień Darmowej Dostawy
– Wielkość sprzedaży oraz liczba odwiedzin sklepów naszych klientów, którzy przystąpili do Dnia Darmowej Dostawy, pokazały niesamowite potencjał tej akcji. Liczba zamówień w porównaniu do zwykłych dni była nawet kilkakrotnie większa, podobne rezultaty można zauważyć w ruchu na stronach internetowych – podkreśla Paweł Regiec, dyrektor sprzedaży iComarch24. – Z chęcią bierzemy udział w tego typu przedsięwzięciach, które nie tylko są znakomitymi inwestycjami dla sklepów internetowych, ale także spełniają oczekiwania kupujących – zwłaszcza w tak gorącym okresie jak świąteczny grudzień – dodaje Paweł Regiec.
Ruch w sklepie 4MyCar.pl, specjalizującym się w sprzedaży pielęgnacyjnych produktów samochodowych i korzystającym z oprogramowania Comarch, w dniu pierwszego grudnia zwiększył się siedmiokrotnie. Podobny, a nawet wyższy pułap osiągnęła wielkość jego zamówień, która wzrosła aż 10 razy.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych przez nasz sklep internetowy. Akcja DDD to strzał w dziesiątkę! Dawno nie odnotowaliśmy tak dużej liczby zamówień oraz odwiedzin w ciągu jednego dnia. Wzrost sprzedaży o kilkaset procent i zadowoleni klienci to marzenie każdego przedsiębiorcy. Już teraz mogę powiedzieć, że na pewno weźmiemy udział w kolejnym Dniu Darmowej Dostawy – mówi Piotr Hantulik, właściciel 4myCar.pl.
Dzień Darmowej Dostawy to pierwsza wspólna akcja polskich sklepów internetowych oraz firm związanych z rynkiem handlu w sieci. Głównym celem akcji było zachęcenie jak największej ilości osób do zakupów w Internecie.