Comarch iSklep24 w wersji 5.0 to kolejna w tym roku odsłona nowoczesnej aplikacji wspomagającej prowadzenie sklepu internetowego. Jest ona dedykowana w szczególny sposób klientom posiadającym systemy klasy ERP, oferowane przez Comarch. W najnowszej wersji wprowadzono kilkadziesiąt nowych funkcji i usprawnień wspomagających zarządzanie e-sklepem.

 

 

 

 

 

– Nasi klienci działają często w bardzo konkurencyjnych branżach i oczekują najbardziej skutecznych rozwiązań. Dzięki ich sugestiom i informacjom zwrotnym o produkcie oraz analizie rynku, każdego roku oddajemy w ich ręce kilka bogatych w nowe funkcjonalności wersji oprogramowania Comarch. Naszym nadrzędnym celem jest umożliwianie klientom prowadzenia sprzedaży wielokanałowej. Obecnie pracujemy także nad kolejną wersją serwisu iGaleria24, pierwszej internetowej galerii handlowej stworzonej przez producenta oprogramowania IT – mówi Paweł Regiec, dyrektor sprzedaży iComarch24.

Udostępniona najnowsza wersja 5.0 Comarch iSklep24 obsługuje m.in. rotujące banery na głównej stronie oraz automatyzuje pracę administratora sklepu internetowego, między innymi podczas komunikacji z klientami. Wprowadzenie nowych automatycznych poleceń usprawnia czynności na linii sklep – klient, m.in. wysyłanie mailingów oraz newsletterów. Poprawione zostały także mechanizmy pozycjonowania, dzięki czemu sklepy internetowe korzystające z Comarch iSklep24 mogą osiągać jeszcze wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Kolejną nowością wprowadzoną w listopadowej wersji programu jest opcja „Programy Ceneo”, która pozwala klientom Comarch iSklep24 w prosty sposób przystępować do programów porównywarki cen Ceneo, takich jak: Zaufane Opinie, Program Ochrony Kupujących oraz CPA – System Transakcyjny.