Nowoczesna sieć detaliczna to z jednej strony centralne zarządzanie, z drugiej profesjonalna obsługa klientów na stanowisku kasowym. Wiedza dziedzinowa połączona z doświadczeniem w branży detalicznej pozwoliła Comarch stworzyć narzędzie kompletne. W czerwcu odbędzie się premiera Comarch CDN Retail – rozwiązanie, które umożliwia kompleksowe zarządzanie siecią sprzedaży detalicznej, począwszy od poziomu centrali sieci handlowej, poprzez zaplecze sklepu oraz punkt sprzedaży (POS).

Jeszcze przed polską premierą tego rozwiązania (Comarch CDN Retail był dotychczas oferowany wyłącznie na rynkach zagranicznych) na wdrożenie zdecydowała się firma KMM z Bochni, nowa spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą eleganckiej odzieży męskiej. Comarch CDN Retail będzie wspierał działalność handlową firmy w salonach sprzedaży na terenie całego kraju, przy integracji z systemem Comarch CDN XL działającym w centrali firmy.

Rozwiązaniem Comarch CDN Retail już teraz mocno zainteresowani są nasi obecni, kluczowi klienci z branży handlu detalicznego – mówi Tomasz Piętka, Product Manager Comarch CDN Retail.

O wyborze Comarch CDN Retail przez klienta zadecydował fakt, iż jest to rozwiązanie dedykowane branży detalicznej, a przy jego produkcji zostały wykorzystane najnowsze technologie informatyczne. To zarówno elastyczne rozwiązanie do obsługi klienta na najwyższym poziomie, jak i narzędzie służące realizacji procesów biznesowych związanych z działalnością salonów sprzedaży.

Comarch CDN Retail to jednak przede wszystkim perspektywa dynamicznego rozwoju i nowych możliwości w zarządzaniu siecią sprzedaży, co bez wątpienia pozwoli osiągnąć naszym klientom przewagę konkurencyjną na rynku – mówi Artur Popławski, Dyrektor Sprzedaży Comarch CDN Retail.

Oficjalna premiera nowego rozwiązania Comarch CDN Retail odbędzie się 9 czerwca w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Comarch w Krakowie. W trakcie spotkania wystąpią specjaliści z Comarch oraz eksperci z dziedziny handlu detalicznego. Konferencja będzie również doskonałą okazją do konsultacji przy tematycznych stolikach eksperckich.

Warto nadmienć, że klient ma doswidczenie z oprogamowaniem Comarch ponieważ ksiegowość prowadzona za pomocą biura rachunkowego z Bochni obdywa sie w program Comarch CDN Opt!MA