Po dwóch tygodniach od polskiej premiery nowego rozwiązania przeznaczonego dla sieci detalicznych, Comarch CDN Retail, produkt zyskał już ogromne zainteresowanie przedsiębiorców. Comarch prowadzi rozmowy z kilkudziesięcioma potencjalnymi klientami, a kilkoro zakupiło już nowy produkt z serii Comarch CDN.

Rynek potrzebuje nowoczesnych rozwiązań do prowadzenia szybkiej sprzedaży i kompleksowej obsługi klienta. Równocześnie obecne sieci detaliczne wymagają coraz bardziej rozbudowanych mechanizmów, które nie tylko pozwalają na sprawne zarządzanie siecią, lecz wspierają podejmowanie właściwych decyzji, do czego Comarch CDN Retail został stworzony.

- W czerwcu Comarch CDN Retail został przedstawiony szerszej publiczności w dwóch odsłonach. Pierwsza na łódzkim Fashion Week oraz druga, oficjalna premiera podczas konferencji „Liczą się tylko detale”, która odbyła się w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Comarch w Krakowie. W obu przypadkach najnowsze rozwiązanie do zarządzania detaliczną siecią sprzedaży cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, co z pewnością zaowocuje podpisaniem kilku kontraktów w ciągu najbliższych tygodni – mówi Tomasz Piętka, Product Manager Comarch CDN Retail.

Rozwiązanie Comarch CDN Retail to efekt kilkunastoletniego doświadczenia producenta w tworzeniu rozwiązań do zarządzania przedsiębiorstwem powstałe dzięki współpracy z obecnymi klientami oraz Partnerami CDN. Dzięki najnowszej technologii i takim wyróżnikom, jak wielojęzyczność, elastyczność, możliwość nadania towarom wielu cech oraz centralne zarządzanie, Comarch CDN Retail stanowi doskonałe rozwiązanie dla firm, które potrzebują obsłużyć charakterystyczne dla branży detalicznej procesy biznesowe, a dzięki wbudowanym narzędziom analitycznym system stanowi również skuteczne wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji.

- Kilkudziesięciu klientów zainteresowanych naszym rozwiązaniem po dwóch tygodniach od premiery rynkowej bardzo nas cieszy. Tym bardziej iż przekrój branż jest bardzo szeroki: zaczynając od firm odzieżowych, kosmetycznych, przez RTV/AGD i FMCG, na innych często bardzo niszowych branżach kończąc – podsumowuje Artur Popławski, Business Manager Comarch CDN Retail.