Wykorzystanie Internetu w sprzedaży staje się koniecznością. Coraz mniej w tym fajerwerków, a coraz więcej codziennej pracy podobnej do tej w tradycyjnym handlu – pisze magazyn Forbes.

Internetowe sklepy starają się uprościć i przyspieszyć procedurę zakupu, przede wszystkim eliminując powszechną do niedawna rejestrację i logowanie oraz stosując marketing profilowany. Wprowadzają nowe formy płatności, programy lojalnościowe, komunikują swoją ofertę poprzez media społecznościowe, są obecne w porównywarkach cenowych – przeczytamy w magazynie Forbes.

– Co czwarty Polak kupuje w Internecie, niewiele jest firm, które mogą sobie pozwolić na zlekceważenie 25 proc. swoich najbardziej postępowych klientów – podkreśla Paweł Regiec, dyrektor sprzedaży iComarch24.

W artykule przeczytamy także, że Comarch stawia na integrację aplikacji do sprzedaży internetowej (Comarch iSklep24) z oferowanymi programami ERP do zarządzania firmą. Dane o sprzedaży dla poszczególnych klientów można przesłać do aplikacji wspomagającej zarządzanie i tam poddać złożonym analizom.

Nowatorski, zwyczajny e-handel, Marcin Kaczmarczyk, Forbes, 01.11.2010

Poznaj Comarch iSklep24 >>

Poznaj e-book E-ksploduj swój biznes. Jak prowadzić własny sklep internetowy i osiągnąć sukces? >>