Comarch rozszerza ofertę rozwiązań mobilnych i wprowadza na rynek dwie nowe aplikacje przeznaczone do wsparcia sprzedawców oraz pracowników punktów serwisowych w ich codziennych obowiązkach: Comarch POS Backoffice i Comarch Mobile Serwis. Każda aplikacja jest w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP, co gwarantuje spójną i bezpieczną politykę zarządzania przedsiębiorstwem.

Dodatkowo Comarch przygotował specjalną promocję. Teraz każda firma, która zdecyduje się na zakup licencji Comarch Mobile Serwis otrzyma 25% rabatu. Oferta obejmuje zakup systemu zarówno w wersji stacjonarnej, jak i w wersji usługowej. Promocja już ruszyła i potrwa do 30 listopada tego roku.

Odbierz rabat!

Naprawy, przeglądy i gwarancje pod kontrolą aplikacji Comarch Mobile Serwis

Obecnie niemal każdy serwisant czy montażysta posiada smartfon lub tablet. Comarch przygotował dla nich aplikację Comarch Mobile Serwis, która daje dostęp do pełnej dokumentacji i historii wykonanych napraw, montaży i usług, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych. Serwisant może nie tylko planować i realizować własne zlecenia, ale także zaplanować je dla innego pracownika, który posiada kompetencje do naprawy sprzętu.

Z kolei kierownicy działu napraw mogą rozbudować obsługę i rejestrację usług. W trakcie serwisowej mogą np. zlecić wykonanie zdjęć sprzętu przed i po naprawie czy też wypełnienie wymaganego protokołu serwisowego. Po zrealizowaniu zlecenia usługa może zostać zafakturowana na urządzeniu mobilnym lub w centrali.

Mobilny punkt obsługi klienta

Kolejną nowością w ofercie krakowskiego producenta jest Comarch POS Backoffice. Jest to skuteczne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o punktach handlowych typu pop-up store, czy też małych i dużych sklepach w galeriach handlowych, dla których niezwykle ważne jest wykorzystanie urządzeń mobilnych, by w dowolnym miejscu sklepu móc nawiązać kontakt z klientem, doradzić mu, a ostatecznie nawet sfinalizować sprzedaż, wystawiając paragon lub fakturę. Jedyne, czego potrzebuje sprzedawca, by skutecznie przeprowadzić całą transakcję to smartfon lub tablet wraz ze skanerem a do tego mała drukarka oraz mobilny terminal kart płatniczych.

Zasady promocji

Promocją objęty jest zakup oprogramowania Comarch Mobile Serwis instalowanego u klienta albo zawarcie umowy z Comarch SA na świadczenie usług w wersji online.  Przy wersji stacjonarnej, klient otrzymuje jednorazowy rabat w wysokości 25% zakupu systemu. Jeżeli firma zdecyduje się na rozwiązanie w wersji usługowej, przez pierwsze 12 miesięcy, wysokość comiesięcznych opłat abonamentowych jest obniżana o 25%. 

Sprawdzone przez najlepszych

Z rozwiązań mobilnych Comarch skorzystało dotychczas kilkaset przedsiębiorstw zarówno polskich, jak i zagranicznych, m.in.: producent kosmetyków Natura Brasil. Francuski oddział firmy korzysta z oprogramowania Comarch do obsługi sklepów typu pop-up store. Z kolei w Polsce na produkty Comarch postawiły takie firmy jak: Lakma, Polwell czy Texpol. Wdrożone systemy dały firmom możliwość kompleksowej obsługi spotkań z klientem, kontroli ułożenia towaru na półkach, sprawnej i wygodnej obsługi przyjmowania zamówień czy też swobodnego dostępu do pełnego katalogu produktów wraz z pełną historią transakcji danego klienta.

Pełna oferta rozwiązań mobilnych Comarch ERP zawiera narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety, które wspierają kluczowe procesy firmy, tj. Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zarządzanie, Comarch Mobile Serwis, Comarch POS Backoffice, Comarch Mobile Monitorowanie, Comarch WMS, Comarch iBard24 czy analizy Business Intelligence w Comarch BI Point.