28 listopada 2011 roku Comarch zaprasza wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od wielkości firm, jakimi zarządzają, na szkolenie internetowe poświęcone zagadnieniom wielokanałowej sprzedaży. Podczas e-szkolenia pod hasłem Wiesz jak lubisz robić zakupy! A czy wiesz jak robią to Twoi klienci? – Maksymalizuj sprzedaż korzystając z modelu wielokanałowego uczestnicy dowiedzą się, jak zwielokrotnić siłę rażenia sprzedaży poprzez jej optymalizację w różnych kanałach.

Z raportu „e-Retail Sales Index”, przygotowanego przez firmę Capgemini, wynika, że firmy, które wykorzystują innowacje w postaci kilku kanałów sprzedaży, mają mocniejsze wzrosty sprzedaży nad tymi jednokanałowymi aż o 19 proc rok do roku.

– Oferując klientom nowe kanały sprzedaży, należy liczyć się z tym, iż oczekują oni również nowych doświadczeń zakupowych. Ważne jest, aby wykorzystać w pełni potencjał nowego kanału dystrybucji, np. korzystając z treści multimedialnych i możliwości oceny poszczególnych produktów, zamieszczając łącza do serwisów społecznościowych czy oferując różne formy płatności – mówi Barbara Skrzypek, Business Development Manager ERP w Comarch.

Dzięki nowoczesnej technologii wydzielanie osobnych zestawów asortymentu dla każdego kanału sprzedaży (sklep internetowy, sklep tradycyjny, Allegro, porównywarki cen, czy też wirtualna galeria handlowa) należy do przeszłości, podobnie jak pracochłonne przekazywanie zamówień do centrali.

Poszczególni prelegenci e-szkolenia przekażą praktyczną wiedzę na temat:

  • korzyści płynących z wykorzystania wielokanałowej sprzedaży,
  • sposobów zarządzania sprzedażą w wielu kanałach jednocześnie,
  • zachowań współczesnego klienta, który podejmuje decyzje zakupowe w różnych kanałach,
  • narzędzi do prowadzenia skutecznej sprzedaży wielokanałowej.

– Nowoczesne oprogramowanie monitoruje bieżący stan zapasów we wszystkich hurtowniach, jak i sklepach równocześnie, kompleksowo analizuje taką dystrybucję we wszystkich kanałach. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak proste jest takie zarządzanie sprzedażą. Pokażemy, jak współczesny klient podejmuje decyzje zakupowe w różnych kanałach,i jak należy za nim podążać, by zarabiać i rozwijać swój biznes – mówi Barbara Skrzypek.

Uczestnictwo w e-szkoleniu możliwe jest bez wychodzenia z domu lub z biura. Po dokonaniu rejestracji na stronie www.ERPdlaBranz.Comarch.pl/Szkolenia, wystarczy jedynie zalogować się poprzez przeglądarkę internetową na przesłanego w dniu konferencji linka.

Więcej informacji: www.ERPdlaBranz.Comarch.pl/Szkolenia