Lancerto, polska marka odzieżowa klasy premium dla mężczyzn, usprawnia procesy biznesowe poprzez implementację Comarch ERP XL, jednego z szerokiej gamy produktów Comarch ERP. Wdrożenie rozwiązania, które od października tego roku będzie narzędziem IT wykorzystywanym przez 170 pracowników Lancerto, prowadzi Comarch.

Specyfika branży fashion polega na zapewnieniu klientom dostępu do towaru w pełnej rozmiarówce i  gamie kolorystycznej. Kluczowa jest kwestia zarządzania przepływem towaru oraz informacji na linii magazyn – salon sprzedaży. W związku z  rozwojem firma Lancerto poszukiwała systemu, który kompleksowo wesprze zarządzanie przedsiębiorstwem, w tym właściwie obsłuży procesy sprzedaży i reklamacji oraz pracę magazynu. Istotny był także fakt dostępności do danych w czasie rzeczywistym – bez opóźnień wynikających z ich migracji.

– Ten rok jest przełomowy dla naszej firmy. Rozwijamy sieć sprzedaży, zwiększamy asortyment i wprowadzamy nowy concept sklepu. Zależy nam na tym, by zapewnić rozwijającej się firmie właściwe wsparcie systemowe i dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Comarch – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto. O wyborze rozwiązania oferowanego przez Comarch przesądziły jego dostosowanie do branży fashion, bezpieczeństwo, kompleksowość oraz przyjazny użytkownikowi interfejs.

Wdrożenie modułów Sprzedaż i Zamówienia:

  • usprawni proces obsługi klienta,
  • przyspieszy przepływ danych sprzedażowych i magazynowych pomiędzy wszystkimi działami firmy,
  • zapewni kontrolę nad stanem magazynu i poszczególnych salonów,
  • usprawni procesy logistyczne dzięki automatycznemu generowaniu zamówień,
  • usprawni proces reklamacji.

Branża fashion jest bardzo dynamiczna i wymagająca, ponieważ musi nadążyć za klientem i jego oczekiwaniami. Strategia naszej firmy zakłada budowanie trwałych relacji z klientem, opartych na wysokiej jakości produktach i doskonałej obsłudze. Nowy system informatyczny pozwoli nam na usprawnienie kluczowych procesów operacyjnych, co finalnie przełoży się na satysfakcję klienta – dodaje Tomasz Ciąpała.