Przedsiębiorcy bohaterami kampanii Comarch

Ruszyła kampania outdoorowa firmy Comarch – producenta i dostawcy nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla firm. Jej głównymi bohaterami są przedsiębiorcy, którzy korzystają z systemów informatycznych tej marki i na reklamach przedstawiają najważniejsze korzyści, jakie daje program Comarch ERP XT.

Reklamy pojawią się na bilbordach w 11 największych miastach Polski oraz na ekranach na stacjach warszawskiego metra i na terenie wrocławskiego dworca kolejowego. Działania będą dodatkowo wspierane emisją reklam online.

W kampanii firma Comarch pokazuje, jak oprogramowanie może ułatwiać pracę przedsiębiorcy w obszarach sprzedaży, logistyki, księgowości czy sprzedaży online. Rozwiązanie Comarch ERP XT to dostępny w chmurze intuicyjny system, którego funkcjonalności zostały zaprojektowane z myślą o potrzebach małych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych oraz freelancerów. Program jest dostępny przez przeglądarkę internetową oraz w aplikacji na urządzenia mobilne z systemami Android oraz iOS. Comarch stworzył nowoczesną aplikację w oparciu o lata doświadczeń i wiedzy pochodzącej z rozwijania uznanych na rynku systemów klasy ERP.

- Inspiracją dla tej kampanii była seria wywiadów z klientami korzystającymi z Comarch ERP XT, którą przeprowadziliśmy w tym roku. Było to dla nas bardzo wartościowe doświadczenie, dzięki któremu mogliśmy poznać kluczowe korzyści decydujące o wyborze oprogramowania, pochodzące z najlepszego możliwego źródła - od użytkowników. Wtedy pomyśleliśmy, że opinie klientów powinny stać się fabułą kampanii outdoorowej. Do współpracy zaprosiliśmy kilku klientów. To oni są bohaterami kampanii. Każdy z nich wymienia najistotniejszą dla swojej firmy cechę jaką ceni sobie w systemie Comarch ERP XT – mówi Gabriela Nadczuk, dyrektor marketingu Comarch ERP

Billboardy można zobaczyć w Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu oraz na obszarze Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Kampania potrwa cztery tygodnie, do końca grudnia tego roku.

Za koncepcję i kreację odpowiadał zespół marketingu Comarch.