Comarch wdrożył platformę Comarch Business Intelligence w BP Luxemburg. Luxemburg to kolejny kraj, po Polsce, Hiszpanii, Portugalii i w tym roku Francji, w którym BP zdecydował się na wdrożenie tej platformy.

Projekt MPF(Marketing Performance Framework) został uruchomiony w celu zebrania jak najlepszej wiedzy o zachowaniach klientów i trendach rynkowych. MPF jest częścią globalnej inicjatywy, implementowanej przez BP na swoich rynkach detalicznych. Dostarczona przez Comarch hurtownia danych, stanowiąca rdzeń systemu, jest jednocześnie ważnym narzędziem dla biura zarządu w Luxemburgu. Jej użytkownicy mogą tworzyć różnorodne raporty, pozwalające w swojej szczegółowości zejść nawet do poziomu pojedynczych transakcji.

- Comarch dostarczył wysokiej jakości produkt i zasłużył na doskonałą reputację w Luxemburgu. To nie był pierwszy i na pewno nie będzie ostatni projekt, który realizujemy z Comarch –mówi Frank Gerkens,IT&S Programme Manager, BP.

- Kolejne udane wdrożenie to efekt naszego doświadczenia międzynarodowego oraz stałej opieki nad dotychczasowym klientem – podsumowuje Łukasz Nowicki, kierownik wdrożeń Comarch Business Intelligence.

Sieć stacji BP Luxemburg to kolejny duży klient, który zdecydował się na wdrożenie Platformy Comarch Business Intelligence. Wcześniej sukcesem zakończyły się wdrożenia w Enion, DNB Nord Bank, Bertelsmann Media, Sokołów, Atlantic, Duda, Polmos Lublin i innych.