Trade Promotion Management

Zarządzanie kampaniami promocyjnymi firmy

Aplikacja do planowania i rozliczania aktywności promocyjnych i zarządzania budżetem promocyjnym firmy.

Daje możliwość łatwego definiowania długo- i krótkookresowych działań promocyjnych dla wybranych klientów. Elastyczny i konfigurowalny proces akceptacji pozwala śledzić zgodność akcji z wytycznymi oraz śledzić wykorzystanie budżetów.

Aplikacja pozwala mierzyć efektywność promocji handlowych, analizować różne scenariusze oraz wykorzystywać dane historyczne do opracowywania najlepszych metod zwiększania sprzedaży.

Funkcjonalności

BUDŻETY PROMOCYJNE

Definiowanie i konfiguracja budżetów promocyjnych

DEFINIOWANIE AKTYWNOŚCI PROMOCYJNYCH

Definiowanie aktywności promocyjnych wraz z procesem akceptacji

SCENARIUSZE „CO JEŚLI”

Szacowanie efektywności promocji w celu znalezienia najbardziej optymalnego rozwiązania biznesowego.

WSKAŹNIKI KPI

System umożliwia definiowanie i estymację wskaźników KPI (Key Performance Indicators) na etapie planowania

FORECASTING

Sugerowanie działań promocyjnych na podstawie monitoringu trendów oraz prognoz sprzedaży.

PROMO GUIDELINES

Wytyczne dotyczące zasad, celów, typów oraz zgodności wybranych wskaźników dla planowanych promocji.

WORKFLOWS

Automatyzacja procesu akceptacji i lepsza współpraca między poszczególnymi działami firmy współpracującymi w procesie planowania i optymalizacji działań promocyjnych.

ROZLICZANIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH

Rozliczanie działań promocyjnych wraz z procesem akceptacji

RAPORTOWANIE I ANALIZA

Raportowanie i analiza danych wraz z dashboardem

ADMINISTRACJA I KONFIGURACJA

Administracja i konfiguracja (zarządzanie użytkownikami, strukturą organizacyjną, limitami)

Usługi

COMARCH HELPDESK

Comarch Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia dla użytkowników systemów Comarch SFA. Konsultanci Comarch zapewniają wsparcie telefoniczne dostępne w 6 językach (EN, DE, PL, UA, RU, FR) - 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie.

SZKOLENIA

Comarch świadczy użytkownikom swoich systemów usługę profesjonalnych szkoleń. Szkolenia są prowadzone przez doświadczony zespół konsultantów naszego Centrum Szkoleniowego.

COMARCH ASYSTA TECHNICZNA

W ramach drugiej linii wsparcia technicznego Comarch zapewnia wsparcie emailowe (ticketing system) w zakresie instalacji i konfiguracji systemu oraz naprawiania błędów.

HOSTING

Usługa udostępniania kompletnego środowiska IT dla oferowanych systemów, zlokalizowanego w jednym z Data Center firmy. Klient otrzymuje gwarancję działania aplikacji biznesowych dzięki bezpiecznej infrastrukturze i usługom management services.

SERWIS URZĄDZEŃ MOBILNYCH

W celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników swoich systemów Comarch świadczy dodatkowo usługę serwisowania urządzeń mobilnych.

ZAKUP SPRZĘTU MOBILNEGO

Comarch współpracuje z najlepszymi dostawcami sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych, w tym Apple (Comarch posiada status Apple’s Authorised Reseller) oraz Samsung.

NORMALIZACJA I HARMONIZACJA DANYCH

W ramach wdrożenia modułu Online Distribution Comarch ofertuje również jednorazową lub cykliczną usługę normalizacji i harmonizacji danych pozyskiwanych od dystrybutorów /hurtowni w ramach projektu.

WERYFIKACJA JAKOŚCIOWA DANYCH

Cykliczna weryfikacja danych pobieranych od grupy dystrybutorów / hurtowni poprzez porównywanie danych elektronicznych z ich wersjami papierowymi (raportami, zestawieniami itp.)

PRZYPISYWANIE GEOKORDYNATÓW

W ramach udostępniania aplikacji świadczymy usługę przypisania geokoordynatów do każdego punktu sprzedaży

Trade Promotion Management - korzyści

Korzyści

 

  • Szybki i łatwy proces planowania budżetów i promocji handlowych
  • Efektywne planowanie promocji handlowych na podstawie danych historycznych i bieżących analiz
  • Analiza efektywności przeprowadzonych działań promocyjnych
  • Łatwa konfiguracja parametrów systemu i KPI
  • Kreowanie nowych marek i produktów dzięki optymalizacji mechanizmów promocyjnych
  • Szybszy i bardziej efektywny przepływ informacji w firmie dający możliwość lepszej współpracy w zakresie planowanych działań

Nasi Klienci

  • Technicolor

    Technicolor

    Wdrożenie Comarch AP/AR Automation w Technicolor
  • METRO-NOM

    METRO-NOM

    Comarch B2B Network w METRO-NOM
  • Carrefour Polska

    Carrefour Polska

    Wdrożenie Comarch ECM w Carrefour Polska
  • Unilever

    Unilever

    Elektroniczna wymiana danych w Unilever
  • Grupa BIC

    Grupa BIC

    Comarch EDI w Grupie BIC
  • Grupa Igepa

    Grupa Igepa

    Wdrożenie Comarch Document Management w Grupie Igepa
    Wszystkie Case Studies

    Powiązane treści

    Zbuduj skuteczną strategię e-fakturowania z pomocą Comarch i AIIM

    Ulotka: Comarch AP/AR Automation

    White Paper: EDI czy B2B Commerce: Technologie komplementarne czy substytuty?

    Wideo: Comarch Master Data Management

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.