Comarch pokazuje, jak zapanować nad chaosem w firmie

Comarch ruszył z kampanią marketingową dla sektora MŚP, w której pokazuje, że obowiązkowe wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) to szansa na kompleksową cyfryzację przedsiębiorstwa. Działania obejmują emisję reklam w telewizji, radiu oraz szeroką obecność w internecie.

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym chaos i papierologia zostają pokonane dzięki wdrożeniu systemu Comarch ERP zintegrowanego z KSeF. Nowy system fakturowania to jednak nie wszystko. W tej opowieści staje się on dla przedsiębiorców krokiem w kierunku wprowadzenia kolejnych narzędzi technologicznych od Comarch, które usprawniają zarządzanie organizacją. Ideę tę dobrze oddaje zdanie wypowiedziane w spocie: „Dziś wdroży Krajowy System e-Faktur, jutro sztuczną inteligencję, a pojutrze pełną automatyzację”.

Spot jest emitowany w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich, informacyjnych i tematycznych oraz w stacjach radiowych. Kampania prowadzona jest także w internecie, w tym na portalach horyzontalnych, w mediach społecznościowych i na YouTube. Można zobaczyć go też w tym miejscu.

Poprzez wyrazistą historię chcemy pokazać, że nadmiar dokumentów i nieuporządkowane procesy ograniczają potencjał firm i generują koszty. Traktujemy obowiązek wdrożenia KSeF jako impuls do szerszych zmian i dalszego rozwoju przedsiębiorstw. Wybierając Comarch, firmy zyskują partnera nie tylko do „ogarnięcia KSeF”, ale do długofalowej cyfryzacji – mówi Gabriela Nadczuk, dyrektor marketingu w Comarch Enterprise Solutions.

To największa kampania marketingowa w historii Comarch Enterprise Solutions.

Remedium na bałagan w firmie

Zbliża się rewolucja w biznesie. Przedsiębiorcy mają coraz mniej czasu na przygotowanie się do niej, a sama integracja systemu z KSeF to nie wszystko. Kluczowe jest opracowanie procesów i przeszkolenie pracowników. Dlatego warto postawić na sprawdzonego dostawcę z największą siecią ekspertów i partnerów, takiego jak Comarch, którzy potrafią wesprzeć firmę na każdym etapie wdrożenia KSeF. Prawidłowo wprowadzony KSeF otwiera drogę do dalszych zmian technologicznych – dodaje Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch i dyrektor sektora Enterprise Solutions.

Comarch specjalizuje się w dostosowywaniu oprogramowania do lokalnych przepisów i szybkim reagowaniu na zmiany prawne. Systemy Comarch ERP, z których korzysta ponad 120 tys. klientów, pozwalają zarządzać m.in. magazynem, produkcją czy sprzedażą i są w pełni zintegrowane z KSeF. Spółka współpracuje z Ministerstwem Finansów przy konsultowaniu nowego systemu fakturowania.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Freundschaft – jedna z największych niezależnych grup reklamowych w Polsce, specjalizująca się w zintegrowanej, data-driven komunikacji marek. Freundschaft realizuje szeroko zakrojone działania – od tworzenia platform komunikacyjnych, przez kreację multikanałowego contentu, eventy i doświadczenia brandowe online i offline, aż po planowanie i zakup mediów.