Comarch w kampanii TV przenosi przedsiębiorców w chmurę

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy Comarch – producenta i dostawcy nowoczesnych rozwiązań dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty będzie można zobaczyć przez cały październik w stacjach: TVN, TVN24 i Polsat a także w programach sportowych.

Tematem reklamy jest „Polska Chmura Aplikacji dla Firm” oraz systemy informatyczne do konkretnego obszaru biznesowego firm: księgowości, handlu, realizacji zamówień/magazynu, produkcji czy obiegu dokumentów.

Integralną częścią kampanii są też działania w digital, w tym na platformach VOD (iPla, Player, TVN24 GO, YouTube) oraz największych portalach serwujących treści video. Kampania internetowa będzie również prowadzona w social mediach, wyszukiwarce Google oraz na setkach stron www i aplikacji konsumowanych przez przedsiębiorców.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej spotów odpowiadał zespół marketingu Comarch, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny JOHO. Planowanie i zakup TV zrealizowała agencja mediowa MIDO. Reżyserem spotu jest Krzysztof Komander, będący jednocześnie scenarzystą, montażystą oraz twórcą m.in. reklamy dla Tesli.

- Kampanię kierujemy do przedsiębiorców z sektora MŚP. Fabuła spotów opowiada o zmieniającej się rzeczywistości i reakcji na nią; tak jak przenieśliśmy zakupy do telefonów a biura do domów, tak też przedsiębiorcy przenoszą swoje firmy do środowiska chmurowego – opisuje Łukasz Jarecki, kierownik marketingu produktowego w Comarch.

Oglądając spoty przedsiębiorcy poznają zalety rozwiązań w modelu chmurowym oraz usług, jakie otrzymają, decydując się na ofertę Comarch. „Polska Chmura Aplikacji dla Firm” to nie tylko przestrzeń serwerowa, niższe koszty operacyjne, bezpieczeństwo danych i dostęp do pracy zdalnej, ale również gotowe, sprawdzone przez tysiące użytkowników aplikacje, na których od razu można zacząć pracować, bo są dostosowane do polskiego rynku i zawsze zgodne z przepisami.

- Przedsiębiorcy są coraz bardziej świadomi korzyści, jakie daje model chmurowy. Potwierdzają to wyniki sprzedaży systemów Comarch Cloud za pierwsze osiem miesięcy 2022 roku. Zafakturowana marża na tego typu produktach wzrosła o 40 procent w stosunku do roku poprzedniego, a sprzedaż wartościowo to ponad 40 mln złotych – mówi Gabriela Nadczuk, dyrektor marketingu w Comarch. Aktualnie prawie 40 tysięcy firm zaufało chmurowym usługom Comarch. Mamy nadzieję, że ta kampania zainteresuje polskich przedsiębiorców możliwościami, jakie daje „Polska Chmura Aplikacji dla Firm” – dodaje Gabriela Nadczuk.