Konkurs Paczkobranie, organizowany przez firmę InPost, cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników portalu społecznościowego Facebook, gdzie zabawa zgromadziła już ponad 176 tysięcy fanów. W związku z integracją oprogramowania Comarch e-Sklep usługą Paczkomaty 24/7, firma Comarch oraz sklep GOLDTIME, działający na oprogramowaniu Comarch, zostali głównymi sponsorami kolejnej, dziesiątej edycji konkursu Paczkobranie.

Zadaniem uczestników konkursu jest trafne wytypowanie jednej z 80 skrytek Paczkomatu. Wygrywa osoba, która jako pierwsza wskaże odpowiednią skrytkę z zawartymi w jej wnętrzu nagrodami. Każda edycja zabawy trwa 3 dni.

W dziesiątej edycji konkursu główną nagrodę (aparat fotograficzny Canon) oraz nagrody dodatkowe (10 kont iBard24 10 GB na okres 12 miesięcy, umożliwiających bezpieczną archiwizację danych) ufundowała firma Comarch.

– Niedawno udostępniliśmy kolejną wersję Comarch iSklep24 4.8, która umożliwia naszym sklepom wysyłkę towarów za pomocą usługi Paczkomaty 24/7. W celu promocji usługi postanowiliśmy przyłączyć się do konkursu Paczkobranie i ufundować nagrody dla internautów. Zainteresowała nas formuła konkursu – Facebook staje się doskonałym kanałem komunikacji z klientami – mówi Paweł Regiec, dyrektor Sprzedaży iComarch24.

Nagrodę dodatkową – zegarek Casio, ufundował sklep internetowy z markowymi zegarkami GOLDTIME, działający na oprogramowaniu Comarch iSklep24.

– Obecnie w Internecie panuje wielka konkurencja, co wymusza na nas – właścicielach sklepów internetowych – szukania nowych form promocji i angażowania się w innowacyjne przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowaliśmy się na przyłączenie, wraz z firmą Comarch, do konkursu Paczkobranie. Moim zdaniem to bardzo ciekawy pomysł na zwiększenie zainteresowania naszym sklepem wśród internautów – podkreśla Wojciech Kropidłowski, właściciel sklepu GOLDTIME.

Zapraszamy do gry.