Marka Comarch zyskuje na znaczeniu nie tylko w Polsce. Firma zamierza rozwinąć skrzydła za naszą zachodnią granicą. Oczkiem w głowie zarządu firmy jest również platforma Comarch ALTUM – przeczytamy w magazynie Computerworld w artykule Ambicje lokalne i zagraniczne.

Podstawą dalszego rozwoju Comarch ERP jest oferowanie nowoczesnych technologicznie rozwiązań posiadających specyficzne funkcjonalności branżowe dla firm sektora MSP oraz wsparcie ze strony wyspecjalizowanych partnerów. – Staramy się rozwijać ofertę i budować kompleksową perspektywę rozwoju środowiska IT dla naszych klientów mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch SA, dyrektor Sektora ERP.

Zmieniające się oczekiwania rynku przekładają się na zmiany funkcjonalne oprogramowania Comarch. – Wielu klientów, nawet tych, którzy już posiadają system ERP, potrzebuje zmiany podejścia do biznesu. Chcą nowego interfejsu i nowej logiki biznesowej – dodaje Rymarczyk. Zmiany funkcjonalne mają być realizowane w wyjątkowo dynamiczny sposób – w modelu ERP Hyperspeed. Ważnym krokiem w stronę rozbudowy oferty aplikacji biznesowych firmy Comarch jest platforma Comarch ALTUM.

Ostatnimi czasy krakowski producent mocno inwestuje w budowanie pozycji na niemieckim rynku ERP. Poza tym, spółka działa również we Francji, Austrii czy RPA. – Na rynkach zagranicznych klienci doceniają nasze doświadczenie, wykorzystywane technologie oraz korzyści wynikające ze skali działalności Jesteśmy na tyle duzi, żeby zapewnić rzetelne wsparcie na lata, a przy tym na tyle mali, że nawet prezes firmy może osobiście angażować się w relacje z klientami – uważa Zbigniew Rymarczyk.

Przeczytaj pełen artykuł.

Ambicje lokalne i zagraniczne, Piotr Waszczuk, Computerworld, 16.03.2010