Zakończył się, cieszący się ogromnym zainteresowaniem, cykl seminariów Nowy wymiar usług księgowych, przygotowanych przez Comarch wraz z iKsięgowość24 oraz specjalistami z zakresu rachunkowości i podatków. W spotkaniach wzięło udział kilkuset przedstawicieli biur rachunkowych i kancelarii doradztwa podatkowego. Comarch udostępnił materiały prezentacyjne z seminarium.

Podczas spotkań eksperci zaprezentowali możliwości wykorzystania w praktyce nowoczesnych rozwiązań wspierających pracę biur rachunkowych i kancelarii podatkowych. Przedstawione zostały również narzędzia i metody umożliwiające biurom rachunkowym i kancelariom podatkowym pozyskiwanie nowych klientów i zwiększenie lojalności obecnych.

– Największym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje unikatowych rozwiązań internetowych, dedykowanych biurom rachunkowym i kancelariom podatkowym oraz ich klientom. Dzięki portalowi iKsięgowość24 biura rachunkowe mogą bezpłatnie promować swoje usługi w Internecie oraz pozyskiwać nowych klientów. Z kolei przygotowana przez nas i oferowana bezpłatnie aplikacja iFaktury24 służy do szybkiego wystawiania dokumentów sprzedażowych oraz bezpiecznego przesyłania ich drogą elektroniczną do biura rachunkowego – podkreśla Blanka Seweryn, konsultant iFaktury24.

– Dzięki wystąpieniom ekspertów z firm Taxpoint oraz BDO uczestnicy spotkań, mieli możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu prawnych aspektów wysyłania e-deklaracji oraz elektronicznej wymiany dokumentów. Seminarium były doskonałą okazją do rozmów z konsultantami Comarch oraz zaproszonymi ekspertami. Przygotowaliśmy również zbiór materiałów zaprezentowanych podczas seminariów, które można bezpłatnie pobrać na stronie seminarium – mówi Paweł Regiec, Dyrektor Sprzedaży iComarch24.