27 kwietnia odbędzie się kolejny webinar z cyklu „Omnichannel w praktyce”. Tym razem eksperci Comarch podpowiedzą m.in. jak efektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-up store’ach czy na wyspach w galeriach handlowych,  jak poprawić poziom obsługi klienta, czym jest usługa Click&Collect, dlaczego już teraz warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepach.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko. W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom w późniejszym terminie.

Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Anna Sulima-Gillow z Forbis Group, firmy projektowo-wykonawczej.

W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok wymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązana, które pomogą mu w szybki i bezproblemowy sposób zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaru zaprezentujemy  rozwiązania IT, która  usprawniają proces obsługi klientów mówi Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.

Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu - takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.