Jak zmienią się zachowania i potrzeby klientów? Gdzie będą robić zakupy? Który kanał sprzedaży będzie popularniejszy: online czy offline? Jak przygotować firmę na nadchodące zmiany? To pytania, które codziennie stawiają sobie przedsiębiorcy z branży retail. Odpowiedzi będą mogli usłyszeć podczas „Rozwiązania IT dla sieci retail oraz e-commerce. Comarch Retail 2017”.

Konferencja odbędzie się 6 czerwca 2017 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie i będzie poświęcona zagadnieniom skupionym wokół handlu, sprzedaży oraz systemów informatycznych. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: retail2017.comarch.pl.

Podczas spotkania eksperci Comarch zaprezentują rozwiązania IT dla sieci retail oraz e-commerce oraz podpowiedzą, jak wdrożenie systemu informatycznego przełoży się na wzrost sprzedaży i rozwój firmy. Dodatkowo przedstawią raport na temat aktualnych i przyszłych zachowań konsumenckich, ich oczekiwań oraz lojalności klientów w sześciu krajach europejskich: Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Badania przeprowadził Comarch wspólnie z  Kantar TNS i ich pełna wersja znajduje się na stronie: przyszlosc-zakupow.comarch.pl. Całość konferencji zostanie wzbogacona prelekcjami klientów Comarch, którzy opowiedzą, jakie korzyści przyniosły systemy IT w ich firmach.

Konferencja kierowana jest do właścicieli, kadry zarządzającej oraz dyrektorów sprzedaży, marketingu, dystrybucji, alokacji, obsługi klienta, strategii, zarządzającej w firmach z branż retail i e-commerce.

Zapraszamy do obejrzenia filmiku o konferencji: www.youtube.com/watch?v=CdGn5gktBfc

Pełna agenda konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: retail2017.comarch.pl