„Już ponad 30 spółek giełdowych z różnych branż używa systemów do zarządzania Comarch” – pod takim hasłem na łamach dzienników Parkiet i Puls Biznesu od 21 marca 2011 roku trwa kampania informacyjna, promująca rozwiązania Comarch CDN XL i Comarch Business Intelligence. Jest ona skierowana  do właścicieli, prezesów i kadry menadżerskiej spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz na NewConnect.

– Pomysł na kampanię narodził się po spotkaniu z potencjalnym klientem – spółką planującą debiut giełdowy, poszukującą oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. Firma, aż do spotkania ze specjalistą Comarch, była przekonana, że jest skazana na bardzo drogi i ponad miarę rozbudowany system zagranicznego producenta, gdy tymczasem rozwiązania oferowane przez Comarch wykorzystuje już ponad 30 spółek giełdowych. Postanowiliśmy ten fakt zakomunikować, aby uświadomić przedsiębiorcom możliwość inwestycji w referencyjne, niezawodne i przede wszystkim tańsze oprogramowanie polskiego producenta o silnej pozycji rynkowej – mówi Gabriela Nadczuk, kierownik Działu Marketingu Sektora ERP firmy Comarch.

– System Comarch CDN XL, będący najpopularniejszym systemem klasy ERP na polskim rynku, co roku wybiera ponad 400 nowych klientów, w tym również spółki giełdowe. Rozwiązania analityczne Comarch Business Intelligence stanowią uzupełnienie możliwości systemu ERP. O wyborze oprogramowania Comarch przesądza funkcjonalność porównywalna z systemami wiodących światowych dostawców,dostępna w korzystnej cenie, a także realny wpływ klienta na kształt rozwiązania, na którym opierał się będzie jego biznes – mówi Edyta Kozek, Business Development Manager ERP. – Referencje spółek giełdowych z różnych branż i sektorów rynku potwierdzają, że oprogramowanie Comarch odpowiada wysokim standardom oraz wymaganiom firm dynamicznie działających na giełdzie – dodaje Edyta Kozek.

Wśród giełdowych klientów Comarch CDN XL oraz Comarch Business Intelligence znajdują się między innymi takie znane marki jak; Skotan SA, Monnari Trade SA, Pamapol SA czy firma Enion SA wchodząca w skład Grupy Tauron. Korzyści, jakie spółki te czerpią z pracy na systemach Comarch, można poznać dzięki multimedialnej prezentacji przygotowanej na potrzeby kampanii i zamieszczonej na stronie internetowej www.ERPdlaBranz.pl.

W kampanii zdecydowano się również na podkreślenie branżowości rozwiązań Comarch, ponieważ według raportu „2011 Report Middle Management as Business Software Influencers” przygotowanego przez Inlevel to jeden z najważniejszych czynników przesądzających o ostatecznym wyborze rozwiązania IT.