Aktualności

10.05.2017, Ogólne

Czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?

Badania pokazują, jakie znaczenie ma lojalność klienta, postęp techniczny i… dotyk

08.05.2017, Ogólne

„Retail bez tajemnic” - konferencja w reżyserii Comarch

Jak zmienią się zachowania i potrzeby klientów? Gdzie będą robić zakupy? Który kanał sprzedaży będzie popularniejszy: online czy offline? Jak przygotować firmę na nadchodące zmiany? To pytania, które codziennie stawiają sobie przedsiębiorcy z branży retail. Odpowiedzi będą mogli usłyszeć podczas „Rozwiązania IT dla sieci retail oraz e-commerce. Comarch Retail 2017”.

19.04.2017, Produkcja

Oddaj produkcję w dobre ręce – cykl bezpłatnych konferencji Comarch

Produkcja to skomplikowany proces, który składa się z wielu etapów. Tylko ich właściwe zaplanowanie i uporządkowanie pozwoli na pełna kontrolę i utrzymanie poziomu jakości wytwarzanych artykułów. Dla wielu przedsiębiorców usprawnienie procesów produkcyjnych i dostosowanie do wymagań rynku to spore wyzwanie.

12.04.2017, Ogólne

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym i nie tylko – dowiedz się podczas najbliższego webinaru

27 kwietnia odbędzie się kolejny webinar z cyklu „Omnichannel w praktyce”. Tym razem eksperci Comarch podpowiedzą m.in. jak efektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-up store’ach czy na wyspach w galeriach handlowych, jak poprawić poziom obsługi klienta, czym jest usługa Click&Collect, dlaczego już teraz warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepach.

12.04.2017, Handel detaliczny

Comarch na londyńskich targach RETAIL BUSINESS TECHNOLOGY EXPO

Targi RETAIL BUSINESS TECHNOLOGY EXPO to “must be” w kalendarzu przedstawicieli branży retail, którzy poszukują narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu, bowiem największe firmy z branży IT prezentują wtedy swoje innowacyjne rozwiązania oraz organizują liczne premiery. W tym roku wśród wystawców będzie również Comarch.

10.04.2017, Handel detaliczny

Zakupy przyszłości - najnowsze trendy w handlu detalicznym teraz i za 15 lat. Wyniki badania zachowania klientów przeprowadzonego przez Comarch.

Pobierz raport na temat aktualnych i przyszłych zachowań konsumenckich, ich oczekiwań oraz lojalności klientów w sześciu krajach europejskich: Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.

17.03.2017, Ogólne

Omnichannel w praktyce – cykl bezpłatnych webinarów Comarch

Comarch rusza z cyklem bezpłatnych webinarów na temat zagadnienia omnichannel, czyli realizacji spójnego doświadczenia zakupowego w wielokanałowej interakcji z klientem. Przez cały 2017 rok eksperci Comarch oraz zaproszeni goście będą dzielić się praktyczną wiedzą z zakresu zastosowania nowych technologii w handlu i sprzedaży oraz doświadczeniem w budowaniu relacji z klientami, a także podpowiedzą, jak wykorzystać omnichannel do rozwoju biznesu.

16.03.2017, Ogólne

Comarch wypisuje receptę na wyroby medyczne POLMIL

Przedsiębiorstwo POLMIL – importer i dystrybutor wyrobów medycznych na polskim rynku – postawił na rozwiązanie Comarch. Wraz z rozwojem działalności oraz wprowadzeniem na rynek produktów pod własną marką, POLMIL potrzebował systemu IT, który usprawniłby operacje magazynowe, a także pozwolił na analizę zgromadzonych danych oraz wyników finansowych firmy. Dodatkowo firma potrzebowała zbudować internetową platformę przetargową dla szpitali.