Wsparcie techniczne

Już ponad 70 tys. Klientów korzysta z systemu Comarch ERP Optima. Jako wiodący na rynku producent oprogramowania jesteśmy w pełni świadomi potrzeb jakie niesie posiadanie tak szerokiej grupy Klientów.

Dlatego też, dbając o lepszą jakość wsparcia telefonicznego, oferujemy Upgrade Premium mający na celu m.in. skrócenie czasu oczekiwania na konsultacje telefoniczne dotyczące  oprogramowania Comarch ERP Optima.

Uwaga! Dla klientów korzystających z Comarch ERP Optima w chmurze Upgrade Premium jest bezpłatny.

Pobierz ulotkę

Gdzie kupić?

Pomoc telefoniczna

Wsparcie telefoniczne dla użytkowników Comarch ERP Optima w ramach Upgrade'u Premium świadczone jest w godzinach  8:00-18:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00 pod nr tel.: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew.2.

Zakres wsparcia telefonicznego dostępny jest tutaj.

Rodzaje i ceny pomocy technicznej

Upgrade Podstawowy
  • możliwość pobierania aktualnych wersji systemu Comarch ERP Optima, zawierających nowe funkcjonalności oraz zgodnych z nowymi przepisami w zakresie prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości,
  • możliwość korzystania z konsultacji mailowych ze specjalistami Comarch w zakresie korzystania i działania oprogramowania Comarch ERP Optima.
Upgrade Premium *
  • możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych i mailowych specjalistów Comarch w zakresie korzystania i działania aktualnej wersji oprogramowania Comarch ERP Optima,
  • wyższy priorytet na obsługę zapytań mailowych,
  • dostęp i możliwość korzystania z 4 szkoleń elektronicznych przez cały okres trwania Upgrade'u Premium.





* dotyczy Klientów stacjonarnej wersji Comarch ERP Optima

Ceny:
  • Upgrade Podstawowy -
    procent wartości instalacji Klienta wg cen obowiązujących na dzień jego wykupu. Szczegóły opisane są w warunkach gwarancji dostępnych na indywidualnych stronach.
  • Upgrade Premium - 
    Klient może zakupić Upgrade Premium dla swojej firmy, niezależnie od posiadanych modułów, stanowisk czy użytkowników na okres miesiąca w cenie 175 zł netto lub 1750 zł netto rocznie. Biura Rachunkowe będą mogły nabyć Upgrade Premium odpowiednio za: 210 zł netto na miesiąc lub 2100 zł netto na rok.

FAQ


Produkt dostępny w wersji chmurowej. Zawsze aktualny i zgodny z przepisami. Wystarczy urządzenie z dostępem do internetu. 

Więcej o Chmurze 

Pobierz Przewodnik po Chmurze dla Firm

Skontaktuj się z ekspertem Comarch


Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.



Przejdź do formularza