Wsparcie techniczne

Już ponad 70 tys. Klientów korzysta z systemu Comarch ERP Optima. Jako wiodący na rynku producent oprogramowania jesteśmy w pełni świadomi potrzeb jakie niesie posiadanie tak szerokiej grupy Klientów.

Dlatego też, dbając o lepszą jakość wsparcia telefonicznego, od 14 października 2019 r. wprowadzimy nowy produkt o nazwie Upgrade Premium mający na celu m.in. skrócenie czasu oczekiwania na konsultacje telefoniczne dotyczące  oprogramowania Comarch ERP Optima.

Pomoc telefoniczna

Wsparcie telefoniczne dla użytkowników Comarch ERP Optima w ramach Upgrade'u Premium świadczone jest w godzinach  8:00-18:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00 pod nr tel.: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew.2.

Zakres wsparcia telefonicznego dostępny jest tutaj.

Rodzaje i ceny pomocy technicznej

Upgrade Podstawowy
  • możliwość pobierania aktualnych wersji systemu Comarch ERP Optima, zawierających nowe funkcjonalności oraz zgodnych z nowymi przepisami w zakresie prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości,
  • możliwość korzystania z konsultacji mailowych ze specjalistami Comarch w zakresie korzystania i działania oprogramowania Comarch ERP Optima.
Upgrade Premium *
  • możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych i mailowych specjalistów Comarch w zakresie korzystania i działania aktualnej wersji oprogramowania Comarch ERP Optima,
  • wyższy priorytet na obsługę zapytań mailowych,
  • dostęp i możliwość korzystania z 4 wybranych szkoleń elektronicznych przez cały okres trwania Upgrade'u Premium.





* dotyczy Klientów stacjonarnej wersji Comarch ERP Optima

Ceny:
  • Upgrade Podstawowy -
    procent wartości instalacji Klienta wg cen obowiązujących na dzień jego wykupu. Szczegóły opisane są w warunkach gwarancji dostępnych na indywidualnych stronach.
  • Upgrade Premium - 
    Klient będzie mógł zakupić Upgrade Premium dla swojej firmy, niezależnie od posiadanych modułów, stanowisk czy użytkowników na okres miesiąca w cenie 175 zł netto lub 1750 zł netto rocznie. Biura Rachunkowe będą mogły nabyć Upgrade Premium odpowiednio za: 210 zł netto na miesiąc lub 2100 zł netto na rok.

FAQ

Gdzie kupić?

Aby nabyć Upgrade skontaktuj się z Autoryzowanym Partnerem Comarch:

Partnerzy Comarch

Demo Comarch ERP Optima

Wersja demonstracyjna to program posiadający pełną funkcjonalność dostępną przez okres 60 dni (rozpiętość dat pomiędzy dokumentami wystawionymi w wersji demonstracyjnej programu nie może być większa niż 60 dni).

Skontaktuj się z ekspertem Comarch


Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.



Przejdź do formularza