Dziś wdrożysz KSeF, a jutro AI i pełną automatyzację
Dziś wdrożysz KSeF, a jutro AI i pełną automatyzację. Dowiedz się więcej

System Comarch ERP Enterprise (CEE) wspiera i automatyzuje strategię omnichannel, która w ostatnich latach jest kluczowa dla sukcesu wielu przedsiębiorstw. Aby móc realizować złożone procesy sprzedażowe wraz ze sprzedażą wielokanałową Comarch ERP Enterprise jest zintegrowany m.in. z rozwiązaniami Comarch POS i webPOS, rozwiązaniami Comarch e-Commerce oraz marketplace’ami, takimi jak Amazon, czy eBay.
Istotnym wyróżnikiem CEE w kontekście skalowania sprzedaży i poszerzania kanałów dystrybucji jest wbudowany silnik integracji biznesowych tzw. BIS, pozwalający na wymianę danych Comarch ERP Enterprise z dowolnymi narzędziami wspierającymi sprzedaż. Potwierdzeniem skuteczności i efektywności wsparcia sprzedaży omnichannelowej przez Comarch ERP Enterprise jest fakt, iż system może funkcjonować jako narzędzie OMS (order management system), które organizuje i konsoliduje zamówienia i sprzedaż.

W ramach strategii omnichannel Comarch ERP Enterprise wspiera zarządzanie procesami sprzedaży detalicznej poprzez integrację z paletą rozwiązań Comarch, skierowanych do branży Retail - Comarch POS, webPOS i POS Backoffice.

System Comarch POS jest przeznaczony dla sprzedawców, pracujących na stacjonarnych stanowiskach kasowych oraz na zapleczu sklepu. Zadaniem Comarch POS jest wykonanie wszystkich operacji, która związane są z obsługą Klienta w szybki i intuicyjny sposób. Takie operacje to m.in. wystawienie dokumentu sprzedaży, sprawdzenie dostępności towaru, obsługa rabatów, przyjęcie zwrotu, czy też reklamacji.
Dowiedz się więcej
Comarch webPOS pod samoobsługowy proces zakupów, który znany jest m.in. z kas w marketach, czy też ekranów do składania zamówień (kiosków) w restauracjach. Może także pełnić funkcję POS obsługiwanego przez sprzedawcę. Głównym zadaniem systemu jest złożenie zamówienia, oraz możliwość opłacenia go.
Dowiedz się więcejRozwiązanie Comarch POS Backoffice jest przeznaczone zarówno dla sprzedawców, jak i pracowników zaplecza sklepu. POS obsługuje szereg procesów, w tym: zamówień z odbiorem przy kasie, kompletowanie zamówień z innego sklepu lub e-Sklepu, przyjęcia i wydania towarów między zapleczem (magazynem) a salą sprzedaży, potwierdzanie towarów przyjmowanych z dostawy, obsługę zwrotów do centrali, wsparcie inwentaryzacji.
Dowiedz się więcejW ramach strategii omnichannel system CEE zapewnia szeroki zakres możliwości prowadzenia handlu online poprzez szereg integracji m.in. z rozwiązaniami Comarch e-commerce (e-sklep, e-sale), jak również z innymi platformami e-commerce i marketplace.

Comarch e-Sklep to wszechstronna platforma, która pozwala w łatwy i intuicyjny sposób stworzyć profesjonalny sklep internetowy do sprzedaży w modelu B2C oraz B2B. Dzięki niej szybko dostosujesz wygląd swojej strony i zarządzasz portfolio produktowym.
Rozwiązanie jest zintegrowane z szeregiem popularnych usług, m.in.:

Comarch e-Sale to proste narzędzie, które ułatwia integrację systemu CEE z popularnymi platformami e-commerce, takimi jak Allegro, EmpikPlace, Ceneo Kup Teraz i Amazon. Dzięki niej w łatwy sposób wystawisz produkty i zautomatyzujesz sprzedaż.
System Comarch ERP Enterprise posiada integracje ze sklepami internetowymi, które umożliwiają zarządzanie sprzedażą i portfolio produktowym bezpośrednio z poziomu systemu ERP. Są to integracje ze sklepami:
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.