Dziś wdrożysz KSeF, a jutro AI i pełną automatyzację

Dziś wdrożysz KSeF, a jutro AI i pełną automatyzację. Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej

Konkurs Paczkobranie, organizowany przez firmę InPost, cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników portalu społecznościowego Facebook, gdzie zabawa zgromadziła już ponad 176 tysięcy fanów. W związku z integracją oprogramowania Comarch e-Sklep usługą Paczkomaty 24/7, firma Comarch oraz sklep GOLDTIME, działający na oprogramowaniu Comarch, zostali głównymi sponsorami kolejnej, dziesiątej edycji konkursu Paczkobranie.

Zadaniem uczestników konkursu jest trafne wytypowanie jednej z 80 skrytek Paczkomatu. Wygrywa osoba, która jako pierwsza wskaże odpowiednią skrytkę z zawartymi w jej wnętrzu nagrodami. Każda edycja zabawy trwa 3 dni.

W dziesiątej edycji konkursu główną nagrodę (aparat fotograficzny Canon) oraz nagrody dodatkowe (10 kont iBard24 10 GB na okres 12 miesięcy, umożliwiających bezpieczną archiwizację danych) ufundowała firma Comarch.

– Niedawno udostępniliśmy kolejną wersję Comarch iSklep24 4.8, która umożliwia naszym sklepom wysyłkę towarów za pomocą usługi Paczkomaty 24/7. W celu promocji usługi postanowiliśmy przyłączyć się do konkursu Paczkobranie i ufundować nagrody dla internautów. Zainteresowała nas formuła konkursu – Facebook staje się doskonałym kanałem komunikacji z klientami – mówi Paweł Regiec, dyrektor Sprzedaży iComarch24.

Nagrodę dodatkową – zegarek Casio, ufundował sklep internetowy z markowymi zegarkami GOLDTIME, działający na oprogramowaniu Comarch iSklep24.

– Obecnie w Internecie panuje wielka konkurencja, co wymusza na nas – właścicielach sklepów internetowych – szukania nowych form promocji i angażowania się w innowacyjne przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowaliśmy się na przyłączenie, wraz z firmą Comarch, do konkursu Paczkobranie. Moim zdaniem to bardzo ciekawy pomysł na zwiększenie zainteresowania naszym sklepem wśród internautów – podkreśla Wojciech Kropidłowski, właściciel sklepu GOLDTIME.

Zapraszamy do gry.