Od początku stycznia trwa telewizyjna kampania reklamowa Comarch – producenta i dostawcy systemów  informatycznych dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Reklama opowiada o tym, jak bardzo wielozadaniowe są rozwiązania IT dla firm oferowane przed Comarch. Ich funkcjonalności pomagają przedsiębiorcom zarówno przygotować dokumentację księgowo-finansową zgodnie z przepisami wprowadzonymi przez Polski Ład, uruchomić kanał e-commerce, jaki i sprawnie obsługiwać zamówienia.

Comarch jest największym polskim producentem systemów klasy ERP. Z tych rozwiązań korzysta aktualnie ok. 100 tys. firm w Polsce, Niemczech i Francji.

Fabuła kampanii nawiązuje do najważniejszych wyzwań i jednocześnie możliwości, przed jakimi stoją obecnie polscy przedsiębiorcy. Pierwszym tematem jest program gospodarczy „Polski Ład”, który wprowadza nowe przepisy m.in. w obszarze kadrowo-płacowym oraz prawa podatkowego. Systemy Comarch ERP są już dostosowanie do tych zmian i posiadają funkcjonalności do prawidłowego wyliczenia m.in. wynagrodzenia, składek zdrowotnych czy też ulg podatkowych. 

- Ruszamy z kampanią na początku stycznia, ponieważ to bardzo gorący okres dla przedsiębiorców. Muszą zapoznać się z zapisami Polskiego Ładu, aby następnie prawidłowo wdrożyć je w organizacjach. W spocie chcemy pokazać, że dobrej jakości system informatyczny może być w tym bardzo pomocny, ponieważ z wyprzedzeniem jest dostosowywany do zmieniających się przepisów – mówi Gabriela Nadczuk, dyrektor marketingu Comarch ERP

Drugim wątkiem reklamy jest sprzedaż w internecie oraz wysoka jakość obsługi zamówień. E-commerce w erze pandemii to konieczność. Reklama pokazuje oprogramowanie sklepu internetowego, które jest funkcjonalne, intuicyjne w obsłudze i przede wszystkim czytelne dla klientów. A to wszystko w połączeniu ze sprawną obsługą procesów magazynowo-handlowych, produkcji i logistyki, za którą odpowiada system ERP. 

- Zapewnienie sobie możliwości sprzedaży w internecie to obecnie konieczny krok niemal na każdej firmy. Nawyki zakupowe konsumentów dynamicznie się zmieniają, dlatego na sprzedaż w sieci decydują się marki, które nigdy nie były kojarzone z e-handlem. Rewolucja, której jesteśmy świadkami, to szansa na rozwój dla całego sektora handlu. Rozpoczynając sprzedaż w internecie czy też rozwijając działalność, należy wybrać narzędzie, które pozwoli wykorzystać możliwości jakie daje e-commerce oraz zapewni najwyższą jakość obsługi – radzi Gabriela Nadczuk. 

Reklamę można obejrzeć na kanale Comarch na YouTube.

Widzowie będą mogli oglądać kampanię przez 4 tygodnie w najlepszym czasie antenowym. Spoty będą emitowane w blokach reklamowych wyświetlanych głównie przed i po emisji najpopularniejszych programów informacyjnych.