wszystko.pl rusza 29 czerwca. Portal będzie dostępny dla wszystkich konsumentów w Polsce

Po ponad sześciu miesiącach testów i dwóch latach rozwoju Comarch oficjalnie otworzy swoją platformę zakupową wszystko.pl. Polska spółka ogłosiła datę startu nowego marketplace – 29 czerwca 2023 roku. wszystko.pl oferuje użytkownikom konkurencyjne warunki; planuje m.in. nie pobierać prowizji od sprzedaży czy opłat za utrzymanie konta. W planach jest też wdrożenie dedykowanej aplikacji mobilnej niedługo po starcie. 

Comarch swoją nową platformę rozwija etapami. W sierpniu 2022 roku firma umożliwiła sprzedawcom rejestrację w serwisie, integrację sprzedaży i dodawanie ofert. Kilka miesięcy później, w grudniu, dostęp do portalu dostała testowa grupa klientów – ok. 7 tys. pracowników Grupy Kapitałowej Comarch. Ich zadaniem było testowanie platformy, robienie zakupów i dzielenie się opiniami oraz sugestiami. W marcu tego roku do grona testujących dołączyli sprzedawcy, którzy tym samym mogli po raz pierwszy zobaczyć nowe wszystko.pl z perspektywy klienta. 

Teraz Comarch ogłosił oficjalną premierę komercyjną marketplace29 czerwca. Od tego dnia dostęp do platformy dostaną wszyscy konsumenci w Polsce. 

Świeże spojrzenie na rynku e-commerce

- Chcemy wejść na rynek z nowym, świeżym spojrzeniem na branżę. Sprzedający w internecie dostaną od nas wiele benefitów, które mają na celu ułatwić im sprzedaż i zyskanie nowych klientów. Po pierwsze: 0% prowizji od sprzedaży: to korzyść, która pozwoli sprzedawcom prowadzić biznes w przewidywalnych warunkach i zwiększać zysk. Do tego darmowe prowadzenie konta, popularne integracje sprzedaży i ciekawe rozwiązania marketingowe – wylicza Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl

Sprzedawcy, którzy dołączą do wszystko.pl, będą mogli skorzystać z profesjonalnych narzędzi do integracji i automatyzacji sprzedaży na platformie: systemów Comarch ERP, BaseLinkera lub Open API. 

Nie bez znaczenia pozostaje marketing. Logo każdego sklepu będzie za darmo prezentowane na liście ofert. Dla najaktywniejszych sprzedawców przygotowywane są też atrakcyjne pakiety marketingowe

- Rozwijamy również tzw. opcję shop-in-shop, dzięki której sprzedawca dostanie możliwość utworzenia dedykowanej strony swojego sklepu na platformie. Będzie mógł wstawiać na nią własne banery, informacje o promocjach czy eksponować atrakcyjne oferty – dodaje Mariola Barzyk-Libura. 

Aplikacja mobilna i kolejne funkcjonalności w drodze

Niedługi czas po premierze planowane jest wdrożenie dedykowanej aplikacji mobilnej, która przede wszystkim klientom ma ułatwić zakupy czy śledzenie zamówień. 

W nadchodzących miesiącach pojawią się też kolejne istotne funkcjonalności i udogodnienia dla użytkowników. 

Pierwsza wersja platformy nie będzie jeszcze doskonała, to naturalne. Jednak mamy już plan wdrażania kolejnych funkcjonalności, która mają z miesiąca na miesiąc podnosić jakość platformy – mówi dyrektor wszystko.pl. 

Do tej pory na portalu zarejestrowało się 14 tys. sprzedawców z każdej kategorii. Wśród marek znajdują się takie brandy jak Homla, Krosno, Vobis, Bielenda czy Crocs. W momencie premiery konsumenckiej wszystko.pl w serwisie będzie aktywnych kilka milionów ofert.

Więcej o nowej platformie zakupowej wszystko.pl można dowiedzieć się w tym miejscu.

Adrian Burtan
Specjalista ds. marketingu treści i public relations wszystko.pl

Skomentuj

Brak komentarzy

Otrzymuj najciekawsze case study, aktualności, nowości produktowe od Comarch ERP prosto na swoją skrzynkę

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza