Zarządzanie siecią handlową

System do zarządzanie siecią handlową

 W Comarch Retail zastosowano strukturę trzypoziomową.

Umożliwia to centralne zarządzanie na wszystkich szczeblach sieci handlowej oraz równoczesne zarządzanie procesami, które zachodzą w obrębie danego poziomu organizacyjnego sieci. Dzięki temu osoby decyzyjne w firmie mają z jednego miejsca pełną kontrolę nad funkcjonowaniem całej sieci, począwszy od Centrali, poprzez oddziały (sklepy, BackOffice), aż po stanowiska sprzedaży (POS, FrontOffice).


 

 

Centrala Comarch Retail

Centrala Comarch Retail umożliwia m.in.:

  • Szybkie reagowanie na zmiany, dzięki analizom Bussines Intelligence,
  • Obniżenie kosztów oraz oszczędność czasu dzięki zautomatyzowaniu rutynowych procesów,
  • Planowanie działań w całej sieci,
  • Bieżące raportowanie wyników pracy oddziałów, 
  • Kontrolę kosztów i zatowarowania punktów sprzedaży, 
  • Szybką komunikację z podległymi sklepami, 
  • Uporządkowanie całego procesu obiegu dokumentów w sieci.

 

 

 

 

 

 

 

BackOffice

Comarch Retail BackOffice stanowi idealne połączenie pomiędzy punktami sprzedaży POS a Centralą, pozwalając na sprawny przepływ informacji i wymianę dokumentów w ramach całej sieci. BackOffice umożliwia m.in.:

  • Szybką realizację procesów przyjęcia towaru na poszczególne magazyny oraz rozdysponowanie tego towaru na półkach sklepowych.
  • Przesuwanie towarów pomiędzy sklepami i oddziałami bez konieczności angażowania Centrali.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji bez konieczności przerywania sprzedaży. Na potrzeby remanentu można wyłączyć dowolną część asortymentu.
  • Wykorzystanie kolektorów danych lub czytników kodów kreskowych w procesie inwentaryzacji, co znacznie usprawnia pracę i eliminuje błędy.
  • Szybkie generowanie Bilansu Stanu Towarów na dowolne grupy produktów. W oparciu o prognozy, system podpowiada ile towaru należy zamówić, jak go rozdysponować oraz wygeneruje niezbędne dokumenty.
  • W oparciu o prognozy popytu czy poziomu zatowarowania wyróżniać sklepy o różnej wielkości, popularności, atrakcyjności itp.

Comarch Retail POS - Punkt sprzedaży

Comarch Retail POS to rozwiązanie dostosowane do specyficznych potrzeb, eliminujące typowe problemy związane z obsługą Klienta w punktach sprzedaży, takie jak:

Kolejki przy kasie  Możliwość otwierania kilku paragonów jednocześnie, co pozwala na szybką obsługę kolejnych osób.

Brak towaru w sklepie  Sprzedawca może sprawdzić dostępność artykułu w innych sklepach lub oddziałach.

Awaria komputera  Mechanizm „koła ratunkowego” pozwala w niecały kwadrans odtworzyć stanowisko POS na innym komputerze.

Klient chce kupić towar z półki, którego nie ma w systemie  Możliwość sprzedaży poniżej stanów magazynowych.

Brak dostępu do Internetu w punkcie POS   możliwość pracy i synchronizacji z oddziałami i centralą w trybie offline.

Zintegrowanie z systemami ERP

Comarch Retail jest nowoczesnym rozwiązaniem, pozwalającym na elastyczne dopasowanie do wymagań konkretnej branży i firmy. System cechuje również otwartość, czyli możliwość integracji z innymi rozwiązaniami klasy ERP.

W standardzie system został zintegrowany z rozwiązaniami klasy ERP: Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL, co pozwala na jednoczesną obsługę sieci handlu detalicznego oraz wszystkich pozostałych obszarów działalności firmy.

Integracja Comarch ERP Altum z Comarch Retail jest dedykowana polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom handlowo-usługowym i sieciom handlowym, dla których konieczne jest dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb oraz specyficznych procesów.

W przypadku Comarch ERP XL, rozwiązania dedykowanego przedsiębiorstwom produkcyjnym, zintegrowanie z Comarch Retail umożliwia obsługę pełnego procesu: od produkcji towarów po sprzedaż detaliczną. 

Zarządzanie obiegiem dokumentów

 

Comarch Retail został wyposażony w mechanizmy pozwalające na uporządkowanie, przyspieszenie oraz zautomatyzowanie obiegu dokumentów w całej sieci. Comarch Retail pozwala również zarządzać prawami konkretnych użytkowników do poszczególnych typów dokumentów. Możliwość generowania dokumentów na podstawie wcześniej prowadzonej dokumentacji w obrębie danej transakcji, eliminuje konieczność wielokrotnego wprowadzania tych samych danych do systemu. Obieg dokumentów w ramach sieci może zostać dodatkowo uporządkowany poprzez całkowite lub częściowe zautomatyzowanie wystawiania dokumentów (BPM).

Zainteresowany
zakupem?

System Comarch ERP Altum dostępny jest poprzez sieć Partnerów Comarch

Partnerzy Comarch 

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Potrzebujesz porady w doborze produktów?

 

Określ swoje potrzeby biznesowe.
My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Zadaj pytanie