Działania serwisowe
z Comarch ERP Enterprise

Zobacz demo

Rozwiązanie analityczne dedykowane dla Klientów Comarch ERP Enterprise

Automatyzacja i kontrola zleceń serwisowych w Comarch ERP Enterprise

Od prostych napraw po kompleksowe usługi konserwacyjne – każdy serwis ma swoje specyficzne cechy. Aby sprostać różnorodnym wymaganiom, przedsiębiorstwa potrzebują narzędzi, które zapewnią pełną kontrolę nad procesami serwisowymi.

Mogą one dotyczyć zleceń świadczonych na zewnątrz firmy np. serwis własnych produktów w ramach obsługi posprzedażowej i gwarancyjnej oraz zleceń wewnętrznych, prowadzonych w obrębie przedsiębiorstwa (np. serwis parku maszyn). System Comarch ERP Enterprise obsługuje oba z wymienionych scenariuszy.

Zarządzanie zleceniami serwisowymi

W ramach działania systemu możliwe jest zarządzanie zleceniami serwisowymi:

  • Tworzenie zleceń serwisowych ręcznie i automatycznie na podstawie zgłoszeń serwisowych lub planowanych przeglądów technicznych,
  • Przypisywanie pracowników odpowiedzialnych za konkretne zgłoszenia serwisowe.
Planowanie zleceń serwisowych

Comarch ERP Enterprise umożliwia także planowanie zleceń serwisowych:

  • Automatyzację przeglądów technicznych w oparciu o zdefiniowane cykle lub wskaźniki,
  • Planowanie realizacji zleceń serwisowych i eskalacji w oparciu o ich priorytety,
  • Obliczanie planu prac serwisowych dla wybranego okresu.
Monitoring i kontrola zleceń serwisowych

System pozwala też na monitoring i kontrolę zleceń serwisowych:

  • Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
  • Ewidencję obiektów serwisowych i materiałów serwisowych,
  • Monitorowanie wskaźników wyzwalających przeglądy serwisowe,
  • Ewidencję i raportowanie powodów zleceń serwisowych np. napraw gwarancyjnych,
  • Raportowanie materiałów serwisowych i czasu realizacji zlecenia serwisowego.
Umowy serwisowe

Możliwe jest również tworzenie umów serwisowych:

  • Rejestracja umów serwisowych,
  • Rozliczanie umów serwisowych.
Realizacja zleceń serwisowych

Comarch ERP Enterprise pozwala także realizować zlecenia serwisowe:

  • Realizacja zleceń serwisowych w oparciu o plan zadań serwisowych i zestawienia materiałowe,
  • Automatyczne generowanie zleceń serwisowych,
  • Śledzenie statusów zleceń serwisowych,
  • Automatyzacja wydawania artykułów niezbędnych do wykonania zadania serwisowego.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza