Dziś wdrożysz KSeF, a jutro AI i pełną automatyzację

Dziś wdrożysz KSeF, a jutro AI i pełną automatyzację. Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej

Pierwszy tramwaj wyjechał na ulice miast na początku XIX wieku, zastępując wysłużone omnibusy konne. Oczywiście tramwaje na początku też były konne, dopiero później pojawiły się wynalazki w postaci tramwajów parowych czy elektrycznych. To jednak nie był koniec rewolucji w komunikacji zbiorowej – wiek XX przyniósł autobusy, metro, szybką kolej miejską, a nawet szybkie tramwaje.

Analizując te zmiany, warto zwrócić uwagę na to, że były one podyktowane nie tylko rozwojem technologicznym, ale też – a może przede wszystkim – potrzebami ludzi. To ludzie, chcąc podróżować sprawniej, szybciej, bez przestojów, stworzyli metro; a kiedy zamarzyło im się zniwelować hałas powstający podczas przejazdu tramwaju, wymyślili wyciszające wkładki umieszczane między torowiskiem a podkładem.

Co wspólnego ma tramwaj z biznesem? Zadziwiająco dużo! Wszak i przedsiębiorcy chcą wciąż przeć do przodu, ewoluować, dostosowywać się do potrzeb swoich klientów, słuchać ich głosów i – nomen omen – dbać o ciągły rozwój komunikacji. Bo właśnie o komunikację w dzisiejszym biznesie chodzi – komunikację nową, opartą na umiejętnym słuchaniu i przetwarzaniu informacji.

W niniejszym numerze „Nowoczesnego Zarządzania” zaproszeni przez nas eksperci opowiadają o nowych narzędziach, które mogą wesprzeć Państwa komunikację z klientami i pomóc Państwu w analizowaniu docierających od nich komunikatów. 

Spis treści

Aktualności:

3. Od redakcji

4. Aktualności z rynku

6. Reportaż: Nasza-Klasyka

8. Podróż w czasie 

12. Porażka to jest stan ducha – Rozmowa z prof. Januszem Filipiakiem

Temat numeru:

16. Trzy opowieści awanturnicze o komunikowaniu innowacji rynkowej 

21. Przeswitchujmy się na język IT 

24. Biznes wsparty przez innowacje 

29. Utracona kontrola? 

Nowe rozwiązania:

32. Biznes ukryty w kodach QR – zeskanuj swoją firmę 

36. Wielokanałowa sprzedaż – przepis na większe zyski! 

42. e-handel – komunikuj ofertę Twojej firmy w sieci 

46. Inspektor Gadżet

48. Jak handel staje się mobilny 

52. Współdzielenie informacji w małej firmie

Rynek:

55. Nadchodzi automatyzacja w biznesie – zatrudnij najlepszego specjalistę 

59. Business Intelligence w bikini 

62. Ile tak naprawdę zarabia Twoja firma, czyli rewolucja w analizie danych 

64. Kapitał na start 

66. Nauka i biznes, czyli jak pogodzić dwa światy 

Wiedza:

69. Celowy przekaz sprzedażowy według metody CustomerCentric Selling® 

72. Spotkania biznesowe a fiskus 

74. Lista wynalazków IBM

76. Budowanie lojalności klientów – komunikacja z uczestnikami programów lojalnościowy 

79. Twoja firma może być markowa 

82. Skuteczny e-mail marketing od podstaw, część II 

86. Internet w strategiach marketingowych firm 

90. Marketing czy public relations?  

94. Chcę mieć szefa egoistę! 

98. Globalizacja w szkoleniach

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza