Pierwszy tramwaj wyjechał na ulice miast na początku XIX wieku, zastępując wysłużone omnibusy konne. Oczywiście tramwaje na początku też były konne, dopiero później pojawiły się wynalazki w postaci tramwajów parowych czy elektrycznych. To jednak nie był koniec rewolucji w komunikacji zbiorowej – wiek XX przyniósł autobusy, metro, szybką kolej miejską, a nawet szybkie tramwaje.
Analizując te zmiany, warto zwrócić uwagę na to, że były one podyktowane nie tylko rozwojem technologicznym, ale też – a może przede wszystkim – potrzebami ludzi. To ludzie, chcąc podróżować sprawniej, szybciej, bez przestojów, stworzyli metro; a kiedy zamarzyło im się zniwelować hałas powstający podczas przejazdu tramwaju, wymyślili wyciszające wkładki umieszczane między torowiskiem a podkładem.
Co wspólnego ma tramwaj z biznesem? Zadziwiająco dużo! Wszak i przedsiębiorcy chcą wciąż przeć do przodu, ewoluować, dostosowywać się do potrzeb swoich klientów, słuchać ich głosów i – nomen omen – dbać o ciągły rozwój komunikacji. Bo właśnie o komunikację w dzisiejszym biznesie chodzi – komunikację nową, opartą na umiejętnym słuchaniu i przetwarzaniu informacji.
W niniejszym numerze „Nowoczesnego Zarządzania” zaproszeni przez nas eksperci opowiadają o nowych narzędziach, które mogą wesprzeć Państwa komunikację z klientami i pomóc Państwu w analizowaniu docierających od nich komunikatów.
Aktualności:
3. Od redakcji
4. Aktualności z rynku
6. Reportaż: Nasza-Klasyka
8. Podróż w czasie
12. Porażka to jest stan ducha – Rozmowa z prof. Januszem Filipiakiem
Temat numeru:
16. Trzy opowieści awanturnicze o komunikowaniu innowacji rynkowej
21. Przeswitchujmy się na język IT
24. Biznes wsparty przez innowacje
29. Utracona kontrola?
Nowe rozwiązania:
32. Biznes ukryty w kodach QR – zeskanuj swoją firmę
36. Wielokanałowa sprzedaż – przepis na większe zyski!
42. e-handel – komunikuj ofertę Twojej firmy w sieci
46. Inspektor Gadżet
48. Jak handel staje się mobilny
52. Współdzielenie informacji w małej firmie
Rynek:
55. Nadchodzi automatyzacja w biznesie – zatrudnij najlepszego specjalistę
59. Business Intelligence w bikini
62. Ile tak naprawdę zarabia Twoja firma, czyli rewolucja w analizie danych
64. Kapitał na start
66. Nauka i biznes, czyli jak pogodzić dwa światy
Wiedza:
69. Celowy przekaz sprzedażowy według metody CustomerCentric Selling®
72. Spotkania biznesowe a fiskus
74. Lista wynalazków IBM
76. Budowanie lojalności klientów – komunikacja z uczestnikami programów lojalnościowy
79. Twoja firma może być markowa
82. Skuteczny e-mail marketing od podstaw, część II
86. Internet w strategiach marketingowych firm
90. Marketing czy public relations?
94. Chcę mieć szefa egoistę!
98. Globalizacja w szkoleniach
Skontaktuj się z ekspertem Comarch
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.
Przejdź do formularza
Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.